Firma SARE udostępniła możliwość dystrybucji informacji poprzez kanał RSS. Obecnie każdy użytkownik systemu SARE może dostarczać newslettery, wykorzystując zarówno pocztę elektroniczną, jak i alternatywny sposób komunikacji przez Internet, jakim jest RSS. Nowa funkcjonalność daje możliwość dotarcia z komunikatem do większej grupy odbiorców oraz dopasowania sposobu dystrybucji informacji do preferencji subskrybentów.
RSS (z ang. Really Simple Syndication) to oparty na XML sposób dystrybucji informacji. Swą funkcjonalnością przypomina popularne newslettery, z tym że wiadomości docierają do prenumeratora indywidualnie, natychmiast po ich publikacji.
Wdrożone rozwiązanie komunikacyjne dostarcza wiadomości odbiorcy w równie precyzyjny sposób, co za pomocą poczty elektronicznej. Klienci korzystający z systemu SARE sami decydują, które mailingi chcą udostępnić w kanale RSS. Rozbudowany moduł raportujący pozwala na analizę skuteczności przeprowadzonych w ten sposób kampanii. Integracja tradycyjnych newsletterów z kanałem RSS zapewnia jeszcze szersze grono odbiorców dla przekazywanych informacji. Teraz bowiem każdy może wybrać preferowany przez siebie sposób subskrypcji: pocztę elektroniczną lub kanał RSS właśnie.
Obsługa RSS to kolejna nowa funkcjonalność w systemie SARE wprowadzona na przestrzeni ostatnich miesięcy.
'Staramy się, by system był nieustannie rozwijany, a o kierunku rozwoju decydują w największym stopniu nasi Klienci – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. – W zeszłym roku przeprowadziliśmy badanie satysfakcji wśród użytkowników i to jego wyniki były podstawą planowania nowych funkcjonalności. Ponadto bacznie obserwujemy, w jaki sposób nasi klienci na co dzień korzystają z oferowanych przez nas rozwiązań.’
SARE to pierwsza polska firma specjalizująca się w e-mail marketingu. Dostarcza narzędzie umożliwiające samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. System ten wykorzystywany jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych i informacyjnych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.