SARE wprowadza wysyłki SMS

Opublikowano: 31 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE włączyła do swojej oferty kampanie SMS. Stało się to możliwe dzięki rozbudowie autorskiego systemu do e-mail marketingu o zaawansowany moduł służący do prowadzenia tego typu komunikacji. Tym samym SARE umożliwiło swoim klientom równoczesne wykorzystywanie dwóch bardzo istotnych i uzupełniających się kanałów dotarcia: e-maila i telefonu komórkowego.

Wprowadzony do systemu SARE moduł kampanii SMS umożliwia wysyłkę nieograniczonej liczby wiadomości do wszystkich zgromadzonych w bazie odbiorców lub do wybranych jej segmentów. Mogą one zostać wyodrębnione na podstawie danych demograficznych lub zarejestrowanych zachowań użytkowników. Każda wiadomość SMS może zostać spersonalizowana poprzez automatyczne wstawienie w jej treści imienia, nazwiska lub dowolnej innej cechy przypisanej do odbiorcy (np. kodu rabatowego). Moduł kampanii SMS posiada także rozbudowany system raportowania zawierający m.in. informacje o dostarczonych i niedostarczonych wiadomościach.

„Wielu naszych klientów prowadzi ze swoimi odbiorcami równoczesną komunikację poprzez e-mail i telefon komórkowy. Wymiana danych pomiędzy dwoma różnymi bazami stanowiła często spory problem. Zależało nam na tym, aby go wyeliminować”. – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.

Niezależnie od wprowadzonych właśnie rozwiązań, SARE będzie rozwijało dotychczasową współpracę z agencjami marketingu mobilnego przy bardziej złożonych projektach.

Sylwester KozakSARE wprowadza wysyłki SMS

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.