Klienci w sklepie internetowym mogą na pozór różnić się od tych, którzy wizytują placówki stacjonarne, jednak zawsze łączy ich określony cel – zdefiniowanie potrzeb, wybór najlepszego rozwiązania, realizacja zakupu i użycie produktu. Firmy działające w branży e-commerce, zważając na jej coraz większą popularność wśród konsumentów, walczą o klienta. Istnieje kilka skutecznych metod, które mogą pozwolić na zdobycie przewagi nad konkurencją. Jak tego dokonać?
Stosuj profesjonalne opisy produktów
Klienci oczekują przede wszystkim rzetelności od sklepu internetowego, szukając wśród jego asortymentu interesującego artykułu. Każdy skupia się na konkretnych zaletach i wadach konkretnego produktu, dlatego warto zagwarantować konsumentowi dostęp do takich informacji, aby mógł szybko zweryfikować czy znalazł to, czego poszukiwał. Najważniejsze jest to, aby opis był szczery i zgodny ze stanem rzeczywistym. Tylko w ten sposób będzie można kolejny raz tego klienta, który być może poleci usługi tej firmy także swoim bliskim.
Zadbaj o kartę produktu
Mimo że zakup odbywa się przez Internet, ludzie lubią mieć wizualny ogląd wybranego towaru. Warto więc za pomocą zdjęć poinformować klienta o rozmiarach, kolorystykach czy różnych wariantach tego samego produktu. Konsument będzie mógł wówczas szybciej podjąć decyzję, wybierając jeden z modeli, który najbardziej przypadł mu do gustu.
Zapewnienie o bezpieczeństwie
Nie wszyscy nadal są przekonani co do bezpieczeństwa w Internecie i dokonywania w nim zakupów. Klienta należy uspokoić i zapewnić, że konkretna firma posiada pozytywnie opinie, stosowne certyfikaty i szyfruje dane, zachowując je w tajemnicy przed osobami trzecimi. Tylko w ten sposób konsumenci będą mogli swobodnie wybierać spośród produktów zgromadzonych w asortymencie i z dużą dozą pewności podjąć właściwą decyzję.
Kody rabatowe obniżające ceny
Jak powszechnie wiadomo, każdy z nas lubi oszczędzać pieniądze. Ludzie coraz chętniej wybierają sklepy internetowe właśnie ze względu na zwiększone możliwości oszczędzania. Wiele sklepów przygotowuje dla e-klientów specjalne promocje, a także kupony promocyjne zmniejszające pierwotny koszt zakupów. Mnóstwo placówek zdecydowało się na współpracę z portalem CoupoRando. To serwis gromadzący informacje o rabatach i kodach rabatowych do wielu sklepów, z którego chętnie korzysta szereg konsumentów. Zdecyduj się na współpracę, a zwiększysz tym samym ruch w swoim sklepie internetowym i poprawisz wyniki sprzedaży.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.