Klienci w sklepie internetowym mogą na pozór różnić się od tych, którzy wizytują placówki stacjonarne, jednak zawsze łączy ich określony cel – zdefiniowanie potrzeb, wybór najlepszego rozwiązania, realizacja zakupu i użycie produktu. Firmy działające w branży e-commerce, zważając na jej coraz większą popularność wśród konsumentów, walczą o klienta. Istnieje kilka skutecznych metod, które mogą pozwolić na zdobycie przewagi nad konkurencją. Jak tego dokonać?
Stosuj profesjonalne opisy produktów
Klienci oczekują przede wszystkim rzetelności od sklepu internetowego, szukając wśród jego asortymentu interesującego artykułu. Każdy skupia się na konkretnych zaletach i wadach konkretnego produktu, dlatego warto zagwarantować konsumentowi dostęp do takich informacji, aby mógł szybko zweryfikować czy znalazł to, czego poszukiwał. Najważniejsze jest to, aby opis był szczery i zgodny ze stanem rzeczywistym. Tylko w ten sposób będzie można kolejny raz tego klienta, który być może poleci usługi tej firmy także swoim bliskim.
Zadbaj o kartę produktu
Mimo że zakup odbywa się przez Internet, ludzie lubią mieć wizualny ogląd wybranego towaru. Warto więc za pomocą zdjęć poinformować klienta o rozmiarach, kolorystykach czy różnych wariantach tego samego produktu. Konsument będzie mógł wówczas szybciej podjąć decyzję, wybierając jeden z modeli, który najbardziej przypadł mu do gustu.
Zapewnienie o bezpieczeństwie
Nie wszyscy nadal są przekonani co do bezpieczeństwa w Internecie i dokonywania w nim zakupów. Klienta należy uspokoić i zapewnić, że konkretna firma posiada pozytywnie opinie, stosowne certyfikaty i szyfruje dane, zachowując je w tajemnicy przed osobami trzecimi. Tylko w ten sposób konsumenci będą mogli swobodnie wybierać spośród produktów zgromadzonych w asortymencie i z dużą dozą pewności podjąć właściwą decyzję.
Kody rabatowe obniżające ceny
Jak powszechnie wiadomo, każdy z nas lubi oszczędzać pieniądze. Ludzie coraz chętniej wybierają sklepy internetowe właśnie ze względu na zwiększone możliwości oszczędzania. Wiele sklepów przygotowuje dla e-klientów specjalne promocje, a także kupony promocyjne zmniejszające pierwotny koszt zakupów. Mnóstwo placówek zdecydowało się na współpracę z portalem CoupoRando. To serwis gromadzący informacje o rabatach i kodach rabatowych do wielu sklepów, z którego chętnie korzysta szereg konsumentów. Zdecyduj się na współpracę, a zwiększysz tym samym ruch w swoim sklepie internetowym i poprawisz wyniki sprzedaży.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.