Ścieżka zakupowa klienta online – jak skonwertować użytkownika?

Klienci w sklepie internetowym mogą na pozór różnić się od tych, którzy wizytują placówki stacjonarne, jednak zawsze łączy ich określony cel – zdefiniowanie potrzeb, wybór najlepszego rozwiązania, realizacja zakupu i użycie produktu. Firmy działające w branży e-commerce, zważając na jej coraz większą popularność wśród konsumentów, walczą o klienta. Istnieje kilka skutecznych metod, które mogą pozwolić na zdobycie przewagi nad konkurencją. Jak tego dokonać?

Stosuj profesjonalne opisy produktów

stock-624712_1920Klienci oczekują przede wszystkim rzetelności od sklepu internetowego, szukając wśród jego asortymentu interesującego artykułu. Każdy skupia się na konkretnych zaletach i wadach konkretnego produktu, dlatego warto zagwarantować konsumentowi dostęp do takich informacji, aby mógł szybko zweryfikować czy znalazł to, czego poszukiwał. Najważniejsze jest to, aby opis był szczery i zgodny ze stanem rzeczywistym. Tylko w ten sposób będzie można kolejny raz tego klienta, który być może poleci usługi tej firmy także swoim bliskim.

Zadbaj o kartę produktu

Mimo że zakup odbywa się przez Internet, ludzie lubią mieć wizualny ogląd wybranego towaru. Warto więc za pomocą zdjęć poinformować klienta o rozmiarach, kolorystykach czy różnych wariantach tego samego produktu. Konsument będzie mógł wówczas szybciej podjąć decyzję, wybierając jeden z modeli, który najbardziej przypadł mu do gustu.

Zapewnienie o bezpieczeństwie

Nie wszyscy nadal są przekonani co do bezpieczeństwa w Internecie i dokonywania w nim zakupów. Klienta należy uspokoić i zapewnić, że konkretna firma posiada pozytywnie opinie, stosowne certyfikaty i szyfruje dane, zachowując je w tajemnicy przed osobami trzecimi. Tylko w ten sposób konsumenci będą mogli swobodnie wybierać spośród produktów zgromadzonych w asortymencie i z dużą dozą pewności podjąć właściwą decyzję.

Kody rabatowe obniżające ceny

Jak powszechnie wiadomo, każdy z nas lubi oszczędzać pieniądze. Ludzie coraz chętniej wybierają sklepy internetowe właśnie ze względu na zwiększone możliwości oszczędzania. Wiele sklepów przygotowuje dla e-klientów specjalne promocje, a także kupony promocyjne zmniejszające pierwotny koszt zakupów. Mnóstwo placówek zdecydowało się na współpracę z portalem CoupoRando. To serwis gromadzący informacje o rabatach i kodach rabatowych do wielu sklepów, z którego chętnie korzysta szereg konsumentów. Zdecyduj się na współpracę, a zwiększysz tym samym ruch w swoim sklepie internetowym i poprawisz wyniki sprzedaży.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top