GE Money Bank został oficjalnym sponsorem wirtualnego stadionu na EURO 2012, budowanego przez agencję FFCreation. Projekt uzyskał także poparcie władz stołecznych – przyznano mu Honorowy Patronat Prezydenta m.st. Warszawy, Pani Hanny Gronkiewicz-Waltz.
Stadion jest jednym z pierwszych obiektów gotowych na organizację mistrzostw Euro 2012. Posiada nowoczesne rozwiązania architektoniczne i profesjonalną infrastrukturę. Przygotowany jest na przyjęcie fanów piłki nożnej. GE Money Bank, współuczestnicząc aktywnie w inicjatywie, utożsamia się z planowanym przedsięwzięciem i ideą łączenia sportu z biznesem.
Na stadionie organizowane będą mecze, imprezy kulturalne, koncerty, konferencje i spotkania ze znanymi postaciami ze świata sportu i kultury. 1 lutego odbędzie się pierwsze wydarzenie: koncert Agi Zaryan. Oficjalne otwarcie stadionu planowane jest na luty 2008 r.
W związku z budową wirtualnego, stadionu agencja planuje organizowanie wielu innych imprez w świecie rzeczywistym i na styku on-line z off-line. Na stadionie możliwa jest bowiem np. retransmisja koncertów, które kilka dni wcześniej odbywały się w świecie rzeczywistym. Stadion w zamierzeniu ma być także impulsem do organizacji realnych dyskusji panelowych poświęconych marketingowi, wydarzeniom sportowym, czy kulturalnym.
Wkrótce agencja FFCreation planuje stworzenie w SL placówki GE Money Banku.
Projekt „Eurofun” – Stadionu Euro 2012 w Second Life został objęty Honorowym Patronatem Prezydenta m.st. Warszawy, Pani Hanny Gronkiewicz-Waltz.
– Second Life to fenomenalne narzędzie marketingowe. Budowa stadionu EuroFun 2012 w wirtualnej rzeczywistości pozwala nam promować ideę Euro2012 nie tylko w Polsce ale i na świecie. Nasz projekt pełni rolę platformy do prowadzenia dyskusji o sporcie, przygotowaniach Polski do Euro 2012, kulturze i wydarzeniach związanych z datą 2012 – mówi Marek Piotrowski z FFcreation.
www.eurofun2012.com
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.