GE Money Bank został oficjalnym sponsorem wirtualnego stadionu na EURO 2012, budowanego przez agencję FFCreation. Projekt uzyskał także poparcie władz stołecznych – przyznano mu Honorowy Patronat Prezydenta m.st. Warszawy, Pani Hanny Gronkiewicz-Waltz.
Stadion jest jednym z pierwszych obiektów gotowych na organizację mistrzostw Euro 2012. Posiada nowoczesne rozwiązania architektoniczne i profesjonalną infrastrukturę. Przygotowany jest na przyjęcie fanów piłki nożnej. GE Money Bank, współuczestnicząc aktywnie w inicjatywie, utożsamia się z planowanym przedsięwzięciem i ideą łączenia sportu z biznesem.
Na stadionie organizowane będą mecze, imprezy kulturalne, koncerty, konferencje i spotkania ze znanymi postaciami ze świata sportu i kultury. 1 lutego odbędzie się pierwsze wydarzenie: koncert Agi Zaryan. Oficjalne otwarcie stadionu planowane jest na luty 2008 r.
W związku z budową wirtualnego, stadionu agencja planuje organizowanie wielu innych imprez w świecie rzeczywistym i na styku on-line z off-line. Na stadionie możliwa jest bowiem np. retransmisja koncertów, które kilka dni wcześniej odbywały się w świecie rzeczywistym. Stadion w zamierzeniu ma być także impulsem do organizacji realnych dyskusji panelowych poświęconych marketingowi, wydarzeniom sportowym, czy kulturalnym.
Wkrótce agencja FFCreation planuje stworzenie w SL placówki GE Money Banku.
Projekt „Eurofun” – Stadionu Euro 2012 w Second Life został objęty Honorowym Patronatem Prezydenta m.st. Warszawy, Pani Hanny Gronkiewicz-Waltz.
– Second Life to fenomenalne narzędzie marketingowe. Budowa stadionu EuroFun 2012 w wirtualnej rzeczywistości pozwala nam promować ideę Euro2012 nie tylko w Polsce ale i na świecie. Nasz projekt pełni rolę platformy do prowadzenia dyskusji o sporcie, przygotowaniach Polski do Euro 2012, kulturze i wydarzeniach związanych z datą 2012 – mówi Marek Piotrowski z FFcreation.
www.eurofun2012.com
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.