Serwis eMarketer opublikował wyniki badań na temat łączenia SEM z innymi typami kampanii reklamowych. Okazało się, że nadal najpopularniejszą alternatywą jest prasa drukowana.
W drugim kwartale 2008 ponad połowa (55%) amerykańskich specjalistów zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach przyznała, że dodatkowo wykorzystuje bardziej tradycyjne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów.
Jedna trzecia marketerów organizujących takie zintegrowane kampanie wykorzystywała jako drugie medium prasę drukowaną. Taki sam odsetek zdecydował się na mailingi. Znacznie mniej ekspertów – 10-15% – postawiło na telewizję czy radio.
Co ciekawe, tylko dwie trzecie specjalistów eksponowało w reklamach prasowych przede wszystkim nazwę firmy. Aż 84% na pierwszym planie umieszczało adres korporacyjnej strony WWW.
Dużą rolę odgrywały roczne dochody oraz budżet reklamowy firm. Im te wartości były większe, tym częściej przeprowadzano zintegrowane kampanie.
45% ankietowanych nie połączyło kampanii SEM z żadnym kanałem alternatywnym.
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.