Infovide wspólnie ze Związkiem Banków Polskich 16 kwietnia br. organizuje seminarium na temat innowacyjnych strategii tworzenia oraz personalizacji produktów i usług finansowych. Patronem medialnym imprezy jest Gazeta Bankowa.
W pierwszej części seminarium zostaną przedstawione najważniejsze zasady budowania skutecznej organizacji wykorzystującej elektroniczne kanały kontaktu z klientem. Prelegenci seminarium zwrócą uwagę na szczególne znaczenie CRM (Customer Relationship Management) pozwalającego na efektywne i dynamiczne tworzenie wartości i usług dla klientów. Nie zabraknie również informacji dotyczących najnowszych metod zarządzania organizacją tzw. Real Time Enterprise (przedsiębiorstwo czasu rzeczywistego) oraz Agile Relationship Management, które są sposobem na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.
Druga część seminarium będzie poświęcona informatycznym rozwiązaniom wspierającym tworzenie innowacji w instytucjach finansowych – platformie integracyjnej. Pozwala ona m.in. na łatwe uruchamianie nowych kanałów dostępu dla klientów, znaczące skrócenie czasu wprowadzania na rynek nowych produktów i usług. Daje możliwość tworzenia sieci wartości, złożonych z wielu firm i instytucji, pozwala także efektywną obsługę procesów fuzji i przejęć.
Gościem Specjalnym imprezy będzie przedstawiciel Kredyt Banku S.A., który opowie o rozwiązaniu Platformy Finansowej i wspierającej m.in. bankowość elektroniczną w Kredyt Banku.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.