Qumak-Sekom S.A. jako partner firmy Genesys organizuje seminarium, na którym zaprezentowane zostanie nowe, softwarowe rozwiązanie w dziedzinie Contact Center.
W dobie Internetu komunikacja oparta na protokole IP odgrywa coraz większą rolę w obszarze kontaktów z klientami. IP Contact Center firmy Genesys to platforma nowej technologii, która – przy pomocy mechanizmu Uniwersalnej Kolejki drugiej generacji (UQ2) – umożliwia płynną obsługę i integrację wszelkich istotnych dzisiaj i w przyszłości kanałów komunikacji (telefonii, systemów IP, poczty elektronicznej itp).
Poprzez prezentację przykładowych rozwiązań IP Contatct Center uczestnicy Seminarium będą mieli okazję praktycznego zapoznania się z możliwościami nowego produktu.
Seminarium odbędzie się 2 października w Hotelu Sheraton & Towers w Warszawie (ul. B.Prusa 2, Sala Balowa)
Wpisy promowane
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!