Senuto – nowe rozwiązanie do zarządzania SEO

Opublikowano: 27 stycznia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Damian Sałkowski, mistrz Polski SEO, stworzył rozwiązanie do kompleksowego zarządzania działaniami związanymi z pozycjonowaniem. W spółkę zainwestował fundusz Knowledge Hub oraz współtwórca SARE – Krzysztof Dębowski.

Senuto tworzone jest przez zespół doświadczonych specjalistów, na którego czele stoi Damian Sałkowski – aktualny Mistrz Polski SEO. Prace nad Senuto rozpoczęły się w grudniu 2014 roku. W chwili obecnej platforma oparta o model SaaS została wprowadzona na rynek polski, ale jej twórcy planują uruchomienie jej w tym roku także na zagranicznych rynkach.

Dashboard

Co obecnie oferuje Senuto? Według twórców jest to największa baza słów kluczowych i szeroki zakres działania. Sam produkt składa się z czterech modułów: analizy widoczności, audytów SEO, bazy słów kluczowych oraz narzędzi do analizy technicznej.

Senuto powstało z potrzebny uporządkowania i zgromadzenia narzędzi SEO w jednym miejscu. To jedyna platforma, która tak kompleksowo wspomaga działania SEO. Staramy się, aby wdrażane funkcje wspierały specjalistę SEO na każdym etapie jego pracy. Z jednej strony automatyzujemy proces audytu, czyli fazę początkową działań, a z drugiej monitorujemy widoczność serwisów w wyszukiwarce, czyli spełniamy fazę końcową działań. Dużym plusem Senuto są unikalne dane, z których będziemy w stanie w przyszłości stworzyć przydatne raporty nie tylko w kontekście działań SEO, a również działań reklamowych – powiedział Damian Sałkowski.

Zespół Senuto wspiera także swoją wiedzą i doświadczeniem polskich specjalistów SEO poprzez organizowane warsztaty i webinary, uczestnictwo w konferencjach i liczne publikacje z obszaru SEM/SEO.

Sylwester KozakSenuto – nowe rozwiązanie do zarządzania SEO

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.