Serwis dostępny jest pod adresem: www.dzieci.gazeta.pl. Dzieci znajdą na stronie galerię Księżniczek i Książąt Disneya, fragmenty bajek, muzykę z filmów oraz zabawy, zgadywanki, kolorowani i konkursy związane z disneyowskimi bohaterami.
Gazeta.pl i Disney organizują dla użytkowników serwisu konkurs MMS-owy. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest nadesłanie do 20 grudnia zdjęcia dziecka, prezentującego specjalne bajkowe przebranie wykonane przez dzieci i rodziców. Każde dziecko, które nadeśle fotografię, otrzyma jedną z tapet na telefon prezentowanych w serwisie. Specjalne jury, w skład którego wejdą m. in. przedstawiciele Disneya, wybierze najciekawsze stroje. Na zwycięzcę czeka czteroosobowa wycieczka do Disneylandu na specjalne przyjęcie z Małą Syrenką. Wszystkie nadesłane zdjęcia pojawią się w specjalnej galerii na stronie www.dzieci.gazeta.pl.
Gazeta.pl wspólnie z Disneyem przygotowała także konkurs wiedzy o postaciach Disneya. Ostatni etap konkursu zakończy się 22 grudnia. Na zwycięzców czekają trzy wycieczki czteroosobowe do Disneylandu.
Start serwisu związany jest z premierą DVD filmu „Mała Syrenka”. Gazeta.pl objęła patronatem medialnym akcje promocyjne związane z premierą, które odbywać się będą w centrach handlowych na terenie całego kraju.
www.gazeta.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.