MEDIA to kompilacja wiedzy nie tylko na temat aktualnych wydarzeń. Wirtualna Polska skupiła w serwisie najciekawsze publikacje z dzienników ogólnopolskich, regionalnych, tygodników, miesięczników, magazynów i pism specjalistycznych. Witryna zawiera także bogate materiały multimedialne: filmowe i dźwiękowe, których źródłami są redakcje telewizyjne oraz radiowe współpracujące na co dzień z portalem.
Zawartość MEDIÓW pogrupowano w specjalne zakładki. Każda z nich przenosi użytkownika do konkretnego tytułu prasowego, stacji telewizyjnej, rozgłośni radiowej, czy witryny internetowej (Wprost, Przekrój, Wydarzenia, Radio Zet, Wirtualnemedia.pl) lub do określonego bloku tematycznego: 'Wiadomości’, 'Biznes i Finanse’, 'Wywiady’ czy 'Sport’.
'W nowym serwisie WP Internauci znajdą szereg atrakcyjnych materiałów i to z różnorodnej grupy mediów – powiedziała Kinga Ciukta z Wirtualnej Polski – Dosłownie na wyciągnięcie ręki jest obszerna gama artykułów prasowych i multimedialnych, najświeższych newsów, wywiadów z politykami i wszelkich celebrities: publicystyki, reportaży… Wystarczy skorzystać z adresu media.wp.pl lub stworzyć spersonalizowany przegląd ulubionych tytułów, czy tematów pod hasłem Moja Lista, by dosłownie każdego dnia być na bieżąco.’
Dla maksymalnego ułatwienia czytania artykułów tekstowych WP stworzyła narzędzie, które umożliwia prezentowanie tekstów w układzie jedno lub dwu-kolumnowym.
Serwis prezentuje dziś zwartość pochodzącą z 60 różnych źródeł, funkcjonując jako baza najpopularniejszych i najpoczytniejszych mediów. Znalazły się w nim nie tylko obszerne i liczne materiały prasowe oraz multimedialne, opracowane z myślą o specyfice Internetu, ale też odnośniki do wszelkich publikacji portalu, których źródłami są prasa, radio telewizja i Internet.
'W najbliższym czasie zamierzamy rozbudować serwis i wydzielić dodatkowe, specjalistyczne kategorie tematyczne, by użytkownicy WP mieli jak najprostszy i jak najszybszy dostęp do atrakcyjnych treści, felietonów, reportaży, artykułów wysoce specjalistycznych, czy esejów.’- dodaje Kinga Ciukta.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.