Serwis wielkanocny Onet.pl wspólnie z Tesco

Opublikowano: 2 kwietnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Realizowana przez dom mediowy Codemedia promocyjna kampania z serwisem wielkanocnym TESCO jest prowadzona w portalu Onet.pl, który w badaniach ilościowych i jakościowych osiągnął najlepsze wyniki w dotarciu do grupy celowej Tesco. Akcja potrwa do 10 kwietnia.

Serwis wielkanocny Onet.pl wspólnie z Tesco  1

W nowym serwisie wielkanocnym TESCO internauci znajdą nie tylko porady i przepisy na przepyszne dania, ale także będą mogli przypomnieć sobie czasy dzieciństwa i trochę się zrelaksować, dzięki grze „Henio łapie jajka”. Mamy nadzieję, że wielkanocna sekcja na portalu Onet.pl przypadnie do gustu naszym Klientom. Oczywiście, zapraszamy do częstego odwiedzania zarówno serwisu, jak i sklepów TESCO – powiedział Piotr Mrzygłód , kierownik marketingu TESCO.

Amatorzy sztuki kulinarnej, a także osoby szukające inspiracji wielkanocnych znajdą z pewnością wiele cennych ciekawostek w sekcji ‘Zwyczaje Wielkanocne’ oraz zakładce ‘Wielkanocne Gotowanie’. W serwisie nie zabraknie też – zgodnie z ideą marki TESCO – informacji o aktualnych promocjach w firmowych sklepach, ułatwiających przygotowanie Świąt – dodała Anna Gruszka, Co-managing & Strategic Director Codemedia.

Sylwester KozakSerwis wielkanocny Onet.pl wspólnie z Tesco

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.