Serwis 'Wyślij Wiadomość' nagrodzony

Strona internetowa marki Żywiec wraz z projektem ‘Wyślij Wiadomość’ otrzymała nagrodę w europejskim konkursie Eurobest 2005.

Serwis wyslijwiadomosc.pl umożliwia wszystkim chętnym zamieszczenie komunikatu, który zostanie wysłany w przestrzeń kosmiczną. Na stronie znajdują się również materiały o charakterze popularnonaukowym. Serwis został przygotowany w kilku wersjach językowych: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim i rosyjskim.

Konkurs Eurobest jest jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń dla twórców reklamy.

W jego jury zasiadają specjaliści największych agencji reklamowych z całego świata. Do 19. edycji konkursu zgłoszonych zostało 4 269 projektów z 32 krajów ze wszystkich kontynentów. Jury przyznało nagrody w pięciu kategoriach. Po raz pierwszy przyznane zostały nagrody

w kategorii ‘interactive’, w której o zwycięstwo ubiegało się 355 projektów. Strona korporacyjna marki Żywiec z nowatorskim projektem ‘Wyślij Wiadomość’ otrzymała brązową statuetkę.

W kategorii stron korporacyjnych nie przyznano złota i srebra, a projekt dla marki Żywiec zdobywając brązową statuetkę pokonał min. prezentacje korporacyjne dla Hugo Boss i Volvo.

‘Nowa strona dla marki Żywiec istnieje od niedawna. Wprowadzenie serwisu wspiera również projekt ‘Wyślij Wiadomość’, którego inauguracja miała miejsce w październiku. Bardzo się cieszymy, że tak szybko nasz nowy serwis internetowy został doceniony przez środowisko specjalistów.’ – powiedział Remigiusz Rawa, Marketing Manager z marki Żywiec.

Opracowaniem idei i realizacją projektu zajmuje się agencja interaktywna Max Weber.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry