Agencja interaktywna zjednoczenie.com przygotowała nowy serwis dla marki CCC. Wiosenna szata graficzna nawiązuje do kwiatowych oraz malarskich motywów wykorzystanych w kampanii wizerunkowej. Zmieniona została również oprawa graficzna wirtualnego katalogu produktów.
Serwis, oprócz pokazania bogatej oferty produktów, zawiera interaktywny moduł do malowania. Użytkownicy mogą bawić się na stronie, tworząc własne obrazki lub projekty nadruków i zdobień butów na bazie proponowanych przez CCC szablonów. „Chcieliśmy dać naszym klientom możliwość włączenia się w proces projektowania obuwia, pokazania, co im się podoba, jakie są ich preferencje – mówi Krzysztof Śliwiński, dyrektor marketingu firmy NG2. Obecnie przyglądamy się wykonywanym pracom – dodaje – ale niewykluczone, że najciekawsze z nich nagrodzimy”. Internauci mają możliwość dodania swojej pracy do galerii oraz polecania jej znajomym.
W ramach współpracy z firmą NG2 zjednoczenie.com przygotowało też wiosenną odsłonę dla marki BOTI (www.butyboti.pl). Agencja jest odpowiedzialna za wizerunek obu marek Internecie w sezonie wiosna/lato 2009.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.