Evolution Media Net podpisało umowę z serwisami z grupy Wiara.pl: wiara.pl, gosc.pl, malygosc.pl. Wcześniej serwisy te obsługiwała sieć reklamowa IDMnet.
Wydawcą wszystkich trzech serwisów jest Gość Niedzielny, jeden z największych wydawców prasy katolickiej na polskim rynku. Z serwisu wiara.pl miesięcznie korzysta 298 605 real users (2 968 721 page views), a cała grupa może pochwalić się wynikiem blisko 370 tys. real users i prawie 8 mln odsłon miesięcznie (dane za Megapanel PBI/Gemius, miesiąc kwiecień 2011).
Katolicy są grupą bardzo aktywną w internecie, a strony o katolickim charakterze stanowią ponad 10 procent wszystkich polskich stron. Z badań PBI Gemius wynika, że z religijnych stron w Internecie najczęściej korzystają ludzie między 15. a 24. rokiem życia – prawie 700 tysięcy. Głównie uczniowie i studenci. Dużą grupę użytkowników stanowią osoby z wyższym i średnim wykształceniem, ludzie wolnych zawodów i specjaliści. Znacznie więcej jest wśród nich mieszkańców miast niż wsi. Częściej też na portale religijne zaglądają kobiety niż mężczyźni.
Witryny z grupy Wiara.pl zasilą kanał tematyczny News&Media.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.