Prowadzona przez firmę Sedo sprzedaż domeny Sex.com za 13 mln dolarów została nie tylko oficjalnie potwierdzona; transakcja znalazła się właśnie w Księdze Rekordów Guinnessa pod hasłem „najdroższa domena internetowa”.
Przypomnijmy, że Sex.com zmieniła właściciela w październiku ubiegłego roku. Poprzedni właściciel, firma Escom, zainkasował wtedy od nowego – Clover Holdings – 13 mln dolarów.
Wpis do Księgi Rekordów Guinnessa nie ma oczywiście żadnego znaczenia – jest tylko potwierdzeniem sytuacji, przysłowiową wisienką na torcie. Może jednak umocnić wizerunek Sex.com nie tylko jako najdroższej sprzedanej domeny, ale również – najbardziej wartościowej.
To także miła nagroda dla Sedo, która niedawno świętowała swoje 10 urodziny. Firma pośredniczyła w sprzedaży domen o wartości 400 mln dolarów, wśród których część osiągała siedmiocyfrowe wyniki (np. Vodka.com, Pizza.com czy Russia.com).
Sprzedaż Sex.com to owoc pracy zespołowej. Spędziliśmy prawie dwa lata nawiązując relacje, badając i szukając odpowiedniego nabywcy oraz zarządzając procesem transferu domeny – powiedziała Kathy Nielsen, dyrektor sprzedaży w Sedo.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.