Sieć V2Media wprowadza do oferty pre-rolle przed grami

Sieć internetowej reklamy video V2Media Polska wprowadziła do oferty reklamy typu pre-roll emitowane przed grami online. Zasięg nowego produktu to 3 mln graczy i 419 mln odsłon. Stworzenie nowej oferty umożliwiło rozpoczęcie przez V2Media współpracy z witrynami z grupy SpilGames, która w Polsce obejmuje strony Gry.pl, GirlsGoGames.pl oraz MiniGry.pl.

Gry.pl przeznaczona jest dla osób w wieku 16-34 lata, MiniGry.pl oferuje gry i zabawy dla młodszych dzieci, GirlsGoGames natomiast – dla dziewcząt.

„Popularność gier internetowych rośnie globalnie. W Polsce zasięg stron i serwisów portalowych z grami wzrósł w ciągu roku o blisko 20% osiągając w kwietniu br. 7,34 mln użytkowników i 4,3 mld odsłon. Współpraca z największą witryną z tej kategorii – Gry.pl nie tylko zwiększy zasięg pre-rolli dostępnych w naszej sieci, lecz także uatrakcyjni ofertę V2Media” – mówi Marcin Olszewski, managing director V2Media Polska. Obecnie łączny zasięg pre-rolli dostępnych w V2Media wynosi 4,5 mln internautów i 457 mln odsłon. „Pakiet pre-rolli na witrynach z grami online dostępny jest także jako osobny produkt. Oferta ta wydaje się idealna dla dystrybutorów filmowych czy producentów gier, lecz nie tylko. Warto bowiem zauważyć, iż internetowe gry nie są domeną wyłącznie wybranych grup internautów, w gry online grają wszyscy” – dodaje Marcin Olszewski.

W kwietniu strony i serwisy portalowe z grami odwiedziło blisko 50% polskich użytkowników Internetu. Były to w równym stopniu kobiety (49%) co mężczyźni. Blisko połowa z użytkowników witryn z grami (47%) nie ukończyła 25. roku życia, 23% znajduje się w przedziale 25-34 lat, zaś 15% w wieku 35-44 lat. Internetowi gracze zamieszkują zarówno wieś (31%), jak i miasta powyżej 200tys mieszkańców (23%). Poza tym wśród nich znajduje się 22% osób z wykształceniem średnim i 28% z pomaturalnym lub wyższym (Megapanel PBI/Gemius, 2009.04).

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top