Skapiec.pl oraz Opineo.pl zdecydowały się na realizację nowych projektów ecommerce w ramach jednej Grupy.
Obie firmy rozpoczęły prace nad stworzeniem centrum usług informatycznych dla sklepów internetowych, które ma dostarczać e-sklepom profesjonalne narzędzia do obsługi Klientów. Realizowane projekty zostaną skierowane do wszystkich sklepów internetowych, również tych, które nie korzystają z porównywarek cenowych. Współpraca obejmie również obszar usług reklamowych, co w znacznym stopniu uatrakcyjni ofertę dla wszystkich potencjalnych reklamodawców.
Połączenie i wymiana doświadczeń obu firm w nowoplanowanych realizacjach pozwoli na tworzenie jeszcze bardziej konkurencyjnych i kompleksowych rozwiązań, a także zwiększy skuteczność i zasięg działania obu serwisów.
Zarówno Opineo.pl jak i Skąpiec.pl nie planują zmian w podstawowej strategii prowadzenia swoich serwisów, zachowując dotychczasową autonomiczność. Przypomnijmy, że dotychczasowa współpraca między serwisami polegała na udostępnianiu na Skąpiec.pl opinii na temat e-sklepów, które od 2006 roku gromadzi Opineo.pl
Z początkiem kwietnia 2010 Opineo.pl przekształciło się w Opineo Sp. z o.o. , w której 100 proc. udziałów objął obecny właściciel serwisu – Paweł Kucharzak.
– Stale rosnąca liczba obsługiwanych przez Opineo.pl sklepów ( ponad 9 500 ) wymusiła na nas poszukiwanie wsparcia partnera o dobrze rozwiniętym zapleczu programistycznym. Bliska relacja oraz zaufanie jakim obdarzają nas Klienci i sklepy internetowe skłania nas do rozbudowy nowych obszarów służących propagowaniu bezpiecznych zakupów przez internet. Wybór odpowiedniego partnera dla naszej firmy był determinowany zachowaniem podstawowej idei funkcjonowania naszego serwisu – pełnej niezależności i swobody działania Opineo – zaznacza Paweł Kucharzak, właściciel Opineo.pl
– Otwarcie na nowe obszary współpracy, na jakie zdecydowaliśmy się z naszym wieloletnim Partnerem, to naturalny krok w rozwoju Skąpiec.pl. Jesteśmy przekonani, że suma zgromadzonych przez obie strony doświadczeń przyczyni się do stworzenia użytecznych z punktu widzenia sprzedawców internetowych narzędzi – mówi właściciel firmy Skąpiec.pl Mariusz Janiszewski.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.