Skapiec.pl oraz Opineo.pl zdecydowały się na realizację nowych projektów ecommerce w ramach jednej Grupy.
Obie firmy rozpoczęły prace nad stworzeniem centrum usług informatycznych dla sklepów internetowych, które ma dostarczać e-sklepom profesjonalne narzędzia do obsługi Klientów. Realizowane projekty zostaną skierowane do wszystkich sklepów internetowych, również tych, które nie korzystają z porównywarek cenowych. Współpraca obejmie również obszar usług reklamowych, co w znacznym stopniu uatrakcyjni ofertę dla wszystkich potencjalnych reklamodawców.
Połączenie i wymiana doświadczeń obu firm w nowoplanowanych realizacjach pozwoli na tworzenie jeszcze bardziej konkurencyjnych i kompleksowych rozwiązań, a także zwiększy skuteczność i zasięg działania obu serwisów.
Zarówno Opineo.pl jak i Skąpiec.pl nie planują zmian w podstawowej strategii prowadzenia swoich serwisów, zachowując dotychczasową autonomiczność. Przypomnijmy, że dotychczasowa współpraca między serwisami polegała na udostępnianiu na Skąpiec.pl opinii na temat e-sklepów, które od 2006 roku gromadzi Opineo.pl
Z początkiem kwietnia 2010 Opineo.pl przekształciło się w Opineo Sp. z o.o. , w której 100 proc. udziałów objął obecny właściciel serwisu – Paweł Kucharzak.
– Stale rosnąca liczba obsługiwanych przez Opineo.pl sklepów ( ponad 9 500 ) wymusiła na nas poszukiwanie wsparcia partnera o dobrze rozwiniętym zapleczu programistycznym. Bliska relacja oraz zaufanie jakim obdarzają nas Klienci i sklepy internetowe skłania nas do rozbudowy nowych obszarów służących propagowaniu bezpiecznych zakupów przez internet. Wybór odpowiedniego partnera dla naszej firmy był determinowany zachowaniem podstawowej idei funkcjonowania naszego serwisu – pełnej niezależności i swobody działania Opineo – zaznacza Paweł Kucharzak, właściciel Opineo.pl
– Otwarcie na nowe obszary współpracy, na jakie zdecydowaliśmy się z naszym wieloletnim Partnerem, to naturalny krok w rozwoju Skąpiec.pl. Jesteśmy przekonani, że suma zgromadzonych przez obie strony doświadczeń przyczyni się do stworzenia użytecznych z punktu widzenia sprzedawców internetowych narzędzi – mówi właściciel firmy Skąpiec.pl Mariusz Janiszewski.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.