Ski Jumping Pro pobrane ponad 25 tysięcy razy w jeden weekend

Opublikowano: 4 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W pierwszy weekend po premierze gry Ski Jumping Pro została pobrana 25 tysięcy razy. Przedstawiciele Vivid Games uważają, że sprzedaż gry w tym roku może osiągnąć poziom 150 tysięcy.

Już teraz mogę stwierdzić z pełnym przekonaniem, że podobnie jak w przypadku Real Boxing, Ski Jumping Pro 2013 odniesie duży sukces sprzedażowy. Gra zajmuje czołowe pozycje we wszystkich ważnych dla tego tytułu krajach, ale również cieszy się dużą popularnością w USA, Wielkiej Brytanii i wielu innych krajach. Warto również mieć na uwadze, iż budżet Ski Jumping Pro był kilkakrotnie mniejszy, niż w przypadku Real Boxing – powiedział Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.

Zasadnicze znaczenie ma dla nas bezpośrednia promocja w AppStore – tytuł jest promowany w większości krajów w tym Wielkiej Brytanii i USA zarówno w sekcji New&Noteworthy jak i za pomocą banerów. Promocja w AppStore to efekty naszych dobrych relacji biznesowych, ale przede wszystkim jakości produktu – dodał Remigiusz Kościelny.

Poprzednie wersje gry zostały pobrane w ponad 2,5 mln egzemplarzy. Gra jest do pobrania w AppStore w cenie 0,89 euro.

Sylwester KozakSki Jumping Pro pobrane ponad 25 tysięcy razy w jeden weekend

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.