W pierwszy weekend po premierze gry Ski Jumping Pro została pobrana 25 tysięcy razy. Przedstawiciele Vivid Games uważają, że sprzedaż gry w tym roku może osiągnąć poziom 150 tysięcy.
Już teraz mogę stwierdzić z pełnym przekonaniem, że podobnie jak w przypadku Real Boxing, Ski Jumping Pro 2013 odniesie duży sukces sprzedażowy. Gra zajmuje czołowe pozycje we wszystkich ważnych dla tego tytułu krajach, ale również cieszy się dużą popularnością w USA, Wielkiej Brytanii i wielu innych krajach. Warto również mieć na uwadze, iż budżet Ski Jumping Pro był kilkakrotnie mniejszy, niż w przypadku Real Boxing – powiedział Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Zasadnicze znaczenie ma dla nas bezpośrednia promocja w AppStore – tytuł jest promowany w większości krajów w tym Wielkiej Brytanii i USA zarówno w sekcji New&Noteworthy jak i za pomocą banerów. Promocja w AppStore to efekty naszych dobrych relacji biznesowych, ale przede wszystkim jakości produktu – dodał Remigiusz Kościelny.
Poprzednie wersje gry zostały pobrane w ponad 2,5 mln egzemplarzy. Gra jest do pobrania w AppStore w cenie 0,89 euro.
Wpisy promowane
- Zmiana strony firmowej – jak uniknąć pułapek i przeprowadzić migrację bezproblemowo?W dynamicznym świecie cyfrowym aktualizacja strony internetowej jest nieunikniona. Nowe technologie, zmieniające się trendy UX i wymagania użytkowników sprawiają, że ...
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
27.03.2025 Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025 Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
05.04.2025 XXVIII Konkurs KAROLE
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!