W pierwszy weekend po premierze gry Ski Jumping Pro została pobrana 25 tysięcy razy. Przedstawiciele Vivid Games uważają, że sprzedaż gry w tym roku może osiągnąć poziom 150 tysięcy.
Już teraz mogę stwierdzić z pełnym przekonaniem, że podobnie jak w przypadku Real Boxing, Ski Jumping Pro 2013 odniesie duży sukces sprzedażowy. Gra zajmuje czołowe pozycje we wszystkich ważnych dla tego tytułu krajach, ale również cieszy się dużą popularnością w USA, Wielkiej Brytanii i wielu innych krajach. Warto również mieć na uwadze, iż budżet Ski Jumping Pro był kilkakrotnie mniejszy, niż w przypadku Real Boxing – powiedział Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Zasadnicze znaczenie ma dla nas bezpośrednia promocja w AppStore – tytuł jest promowany w większości krajów w tym Wielkiej Brytanii i USA zarówno w sekcji New&Noteworthy jak i za pomocą banerów. Promocja w AppStore to efekty naszych dobrych relacji biznesowych, ale przede wszystkim jakości produktu – dodał Remigiusz Kościelny.
Poprzednie wersje gry zostały pobrane w ponad 2,5 mln egzemplarzy. Gra jest do pobrania w AppStore w cenie 0,89 euro.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!