Skoki 2004 w Interia.pl

Opublikowano: 2 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wraz z początkiem Pucharu Świata w skokach narciarskich portal INTERIA.PL uruchomił serwis poświęcony konkursowi „Internetowy Puchar Świata”. Konkurs przeznaczony jest dla fanów skoków narciarskich oraz gier komputerowych.

Konkurs podzielony jest na 20 kolejnych edycji odbywających się według kalendarium skoków w prawdziwym Pucharze Świata. Aby wziąć udział w konkursie należy zarejestrować się w serwisie Skoki 2004 w portalu INTERIA.PL oraz pobrać i zainstalować specjalny dodatek umożliwiający zgłaszanie wyników. W konkursie uwzględniane są wyniki uzyskane na skoczni, która w danym momencie jest skocznią pucharową.

W zmaganiach o atrakcyjne nagrody mogą wziąć udział wszyscy posiadacze oryginalnej wersji gry „Skoki narciarskie 2004” wydanej przez Axel Springer Polska w serii Dobra Gra. Nagrodami dla 10 zwycięzców każdej edycji są ubrania narciarskie firmy Tenson, torby, plecaki oraz koszulki Eurosport oraz zestawy gadżetów Adama Małysza i portalu INTERIA.PL.

Na podstawie wyników z poszczególnych edycji skoków pucharowych tworzony jest ranking klasyfikacji generalnej. Na trójkę finalistów konkursu, która zostanie wyłoniona po ostatnich skokach w Pucharze Świata, czyli po 14 marca 2004 r., czeka sprzęt komputerowy, ubrania firmy Tenson, polary INTERIA.PL oraz zestawy gadżetów. Zwycięzcom klasyfikacji generalnej Internetowego Pucharu Świata nagrody wręczy osobiście Adam Małysz.

Organizatorami konkursu są portal INTERIA.PL, Axel Springer Polska Sp. z o. o. oraz Fan Sport Wisła Sp. z o.o. Patronami konkursu są RMF FM, Fakt oraz TVP1.

http://skoki2004.interia.pl

Sylwester KozakSkoki 2004 w Interia.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.