Social media – skuteczna komunikacja na Facebooku

Opublikowano: 28 listopada 2011. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

Data i miejsce szkolenia: 19-20 grudnia 2011 r., Warszawa

Jak działają aplikacje na Facebooku? Jak komunikować się jako marka? Jak przeprowadzać konkursy na Facebooku? W imieniu Organizatorów zapraszamy do udziału w szkoleniu, podczas którego uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.

Social media – skuteczna komunikacja na Facebooku 1Do udziału w szkoleniu Organizatorzy zapraszają:

  • pracowników działów PR agencji reklamowych;
  • przedstawicieli domów mediowych;
  • pracowników działów marketingowych w korporacjach;
  • niezależnych konsultantów marketingowych;
  • przedstawicieli środowiska małych i średnich przedsiębiorstw zainteresowanych promocją własnej firmy w internecie.

Szkolenie dostarczy uczestnikom niezbędnej wiedzy z zakresu:

  • psychologii reklamy;
  • pracy z wykorzystaniem kreatywnych narzędzi;
  • komunikacji w kreatywnym zespole;
  • zachowań konsumenckich;
  • korzystania z mediów społecznościowych;
  • aplikacji Facebook;
  • projektowania strategii obecności marki w internecie.

Czas trwania: 2 dni – 2×8 godzin. Zajęcia prowadzone są w formie wykładu połączonego z warsztatem.

Uwaga! Przy rejestracji do 2. grudnia obowiązuje cena promocyjna. Ilość miejsc ograniczona.

Więcej informacji o szkoleniu pod tym adresem.

Kontakt z Organizatorem:

Magdalena Siwek
koordynator projektu
tel. +48 22/ 101 33 44
magdalena.siwek@multitrain.pl

Dawid ZarazińskiSocial media – skuteczna komunikacja na Facebooku

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.