Data i miejsce szkolenia: 19-20 grudnia 2011 r., Warszawa
Jak działają aplikacje na Facebooku? Jak komunikować się jako marka? Jak przeprowadzać konkursy na Facebooku? W imieniu Organizatorów zapraszamy do udziału w szkoleniu, podczas którego uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.
Do udziału w szkoleniu Organizatorzy zapraszają:
- pracowników działów PR agencji reklamowych;
- przedstawicieli domów mediowych;
- pracowników działów marketingowych w korporacjach;
- niezależnych konsultantów marketingowych;
- przedstawicieli środowiska małych i średnich przedsiębiorstw zainteresowanych promocją własnej firmy w internecie.
Szkolenie dostarczy uczestnikom niezbędnej wiedzy z zakresu:
- psychologii reklamy;
- pracy z wykorzystaniem kreatywnych narzędzi;
- komunikacji w kreatywnym zespole;
- zachowań konsumenckich;
- korzystania z mediów społecznościowych;
- aplikacji Facebook;
- projektowania strategii obecności marki w internecie.
Czas trwania: 2 dni – 2×8 godzin. Zajęcia prowadzone są w formie wykładu połączonego z warsztatem.
Uwaga! Przy rejestracji do 2. grudnia obowiązuje cena promocyjna. Ilość miejsc ograniczona.
Więcej informacji o szkoleniu pod tym adresem.
Kontakt z Organizatorem:
Magdalena Siwek
koordynator projektu
tel. +48 22/ 101 33 44
[email protected]
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.