Data i miejsce szkolenia: 19-20 grudnia 2011 r., Warszawa
Jak działają aplikacje na Facebooku? Jak komunikować się jako marka? Jak przeprowadzać konkursy na Facebooku? W imieniu Organizatorów zapraszamy do udziału w szkoleniu, podczas którego uczestnicy zostaną przygotowani do prowadzenia udanych kampanii marketingowych, zarówno od strony procesu konstrukcji treści reklamowych, jak i wykorzystania nowoczesnych narzędzi do ich dystrybucji.
Do udziału w szkoleniu Organizatorzy zapraszają:
- pracowników działów PR agencji reklamowych;
- przedstawicieli domów mediowych;
- pracowników działów marketingowych w korporacjach;
- niezależnych konsultantów marketingowych;
- przedstawicieli środowiska małych i średnich przedsiębiorstw zainteresowanych promocją własnej firmy w internecie.
Szkolenie dostarczy uczestnikom niezbędnej wiedzy z zakresu:
- psychologii reklamy;
- pracy z wykorzystaniem kreatywnych narzędzi;
- komunikacji w kreatywnym zespole;
- zachowań konsumenckich;
- korzystania z mediów społecznościowych;
- aplikacji Facebook;
- projektowania strategii obecności marki w internecie.
Czas trwania: 2 dni – 2×8 godzin. Zajęcia prowadzone są w formie wykładu połączonego z warsztatem.
Uwaga! Przy rejestracji do 2. grudnia obowiązuje cena promocyjna. Ilość miejsc ograniczona.
Więcej informacji o szkoleniu pod tym adresem.
Kontakt z Organizatorem:
Magdalena Siwek
koordynator projektu
tel. +48 22/ 101 33 44
[email protected]
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.