Skype przedstawił wersję beta Skype dla SIP skierowaną do klientów biznesowych. SIP (czyli protokół inicjowania sesji, z ang. „Session Initiation Protocol”) stanowi otwarty standard i jest najpopularniejszym protokołem używanym w komunikacji internetowej przez branżę telekomunikacyjną w milionach lokalizacji na całym świecie. Wg badań firmy IDC, 438 000 central IP/PBX zostało rozprowadzonych w 2008 roku na całym świecie.
Skype dla SIP umożliwia użytkownikom centrali SIP PBX korzystanie z tanich połączeń z telefonami stacjonarnymi i komórkowymi na całym świecie, a także odbieranie połączeń od innych użytkowników Skype bezpośrednio przez system PBX.
Dzięki usłudze „click-to-call” 405 milionów zarejestrowanych użytkowników Skype może kontaktować się z innymi przedsiębiorstwami bezpośrednio ze swoich stron internetowych. Połączenia te będą odbierane przez istniejące systemy biurowe bez generowania żadnych kosztów po stronie klienta. Jednocześnie firmy mogą cieszyć się niskimi stawkami Skype za połączenia międzynarodowe z numerami stacjonarnymi i komórkowymi, wykonywanymi za pomocą urządzeń połączonych z systemami PBX. Dodatkowo mogą zakupić numery internetowe w Skype dostępne w ponad 20 krajach. Umożliwia to odbieranie połączeń od kontrahentów i klientów, którzy korzystają z tradycyjnych telefonów stacjonarnych lub z telefonów komórkowych, płacąc tylko lokalne stawki standardowe – pod warunkiem, że znajdują się oni w tym samym kraju, co wybierany numer internetowy.
„Wprowadzenie na rynek nowego Skype dla SIP jest znaczącym krokiem w przód dla Skype’a i dla wszystkich branż na świecie intensywnie korzystających z komunikacji”, powiedział Stefan Oberg, wiceprezes i dyrektor zarządzający Skype dla firm. „Skype dla SIP w sposób efektywny łączy oszczędność kosztów i zasięg Skype’a, uzyskany dzięki ogromnej bazie użytkowników, z funkcjonalnością zarządzania połączeniami, statystyką i możliwością integracji, które dają tradycyjne systemy PBX. W efekcie oferujemy współczesnym firmom znaczne oszczędności i zwiększoną produktywność”.
“Przedsiębiorstwa już od jakiegoś czasu czekały, aż Skype udoskonali swoją ofertę dla klientów biznesowych poprzez zintegrowane działanie”, powiedziała Rebecca Swensen, Analityk ds. Badań w IDC, Enterprise Mobility i IP Communications Services. „Połączenie z istniejącymi, opartymi na standardach, systemami SIP PBX jest więc dobrym sposobem poszerzenia oferty Skype na rynku biznesowym. Z zainteresowaniem będziemy obserwować, w jakim stopniu duże firmy zmienią swoją opinię na temat wprowadzenia Skype do własnych sieci”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.