Skype ogłosił, że narzędzie SkypeTM zostanie zintegrowane z LotusLive (www.lotuslive.com), nowym pakietem usług chmurowych IBM (ang. cloud services), który został opracowany, aby umożliwić tworzenie społeczności po to, by wykonywać zadania w sposób bardziej przemyślany, wydajny i skuteczny, zarówno w ramach struktury firmy, jak i poza nią. Połączenia głosowe i połączenia wideo Skype znacznie rozszerzą możliwości komunikacji w czasie rzeczywistym za pośrednictwem LotusLive, jednocześnie ułatwiając przedsiębiorstwom współpracę w ramach „chmury”.
Planowana integracja została zapowiedziana na konferencji IBM Lotusphere 2009 w Orlando na Florydzie. Ma ona połączyć usługi LotusLive, umożliwiające pracę zespołową, z narzędziami Skype do komunikacji internetowej, prowadząc tym samym do stworzenia sprawnie funkcjonującej platformy komunikacyjnej dla klientów obu tych firm. Pracownicy firm korzystających z oprogramowania LotusLive będą mogli korzystać ze Skype w celu nawiązywania połączeń głosowych i połączeń wideo poprzez klikanie na nazwy lub numery telefoniczne swoich kontaktów Skype w LotusLive. W przyszłości planowane jest rozszerzenie funkcjonalności tego rozwiązania poprzez umożliwienie importowania listy kontaktów ze Skype do usług „chmurowych” oferowanych przez IBM, aby usprawnić współpracę w trybie online.
„Nasza współpraca z IBM pokazuje jak poważnie Skype podchodzi do kwestii przeniesienia dobrodziejstw komunikacji internetowej realizowanej według założenia „w jakimkolwiek miejscu, w jakimkolwiek czasie, jakąkolwiek metodą” na grunt biznesowy”, powiedział Scott Durchslag, Dyrektor Operacyjny (COO) Skype. „W tych trudnych ekonomicznie czasach każde przedsiębiorstwo szuka możliwości zredukowania kosztów, przy jednoczesnej poprawie swojej konkurencyjności. Korzystając z tego mamy zamiar nawiązać szeroką i długoterminową współpracę pomiędzy IBM i Skype, aby pomóc przedsiębiorstwom na całym świecie, niezależnie od ich rozmiaru, oszczędzić czas i pieniądze oraz pozostać na czele stawki w branży.”
„Zdajemy sobie sprawę, że narzędzia komunikacyjne stanowią integralną część współpracy realizowanej w świecie, którego funkcjonowanie opiera się na Internecie oraz z faktu, że wiele spośród małych przedsiębiorstw zaadoptowało już Skype do swoich potrzeb”, powiedziała Sean Poulley, wiceprezes działu współpracy online w IBM Lotus. „Ta integracja uprości i poprawi sposób w jaki przedsiębiorcy wchodzą w interakcje się ze swoimi klientami i kontrahentami.”
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.