Popularność SMSów spowodwała, że w ciągu ostatnich miesięcy serwis SMSBOX stał się najpopularniejszym wortalem telekomunikacyjnym w polskim internecie. Według statystyk systemu Gemius w styczniu strona http://www.smsbox.pl zanotowała 1 496 510 odsłon, a dzienna liczba użytkowników kształtuje się w granicach 10 tysięcy. W ujęciu tygodniowym serwis odwiedza średnio ponad 21 tys. osób – „To prawie tyle ile mają strony www.fkn.pl i www.gsmonline.pl razem.” – mówi Rafał Agnieszczak, właściciel SMSBOX-a.
Strona http://www.smsbox.pl istnieje w sieci od prawie 10-ciu miesiecy. Jest w całości poświęcona wiadomościom tekstowym oraz usługom oferowanym dzięki nim. Na stronie znajduje się m.in. bramka WWW oraz program do wysyłania SMSów. Powierzchnią reklamową serwisu dysponuje sieć reklamowa Adnet.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.