mBank uruchomił serwis internetowy mSpołeczność poświęcony działaniom z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu banku.
Zaprezentowana w serwisie http://www.mspolecznosc.pl/ aktywność mBanku w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu uwzględnia działania charytatywne, społeczne i sponsoringowe banku. Podział serwisu na cztery kategorie – mKlienci, mPracownicy, mSponsoring, Fundacja BRE Banku kompleksowo przedstawia działalność CSR mBanku.
W zakładce mKlienci znajdują się informacje o akcjach charytatywnych z cyklu mKlienci potrzebującym, których mBank jest inicjatorem. Projekt ten ma na celu zachęcić do przekazywania środków na cele statusowe fundacji współpracujących z mBankiem. Cyklicznie realizowane są zbiórki z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz Wielkanocy. Od początku funkcjonowania mBank zachęca Klientów do przekazania 1% podatku organizacjom pożytku publicznego. Dodatkowo, co roku seria gadżetów mBanku zostaje zlicytowana podczas aukcji internetowej, z której całkowity dochód jest przekazywany na kolejne Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Aktualnie realizowane jest przedsięwzięcie mKlienci dla Fundacji Gajusz, w której bank zachęca do wsparcia podopiecznych łódzkiej fundacji.
Zespół mBanku angażuje się w działania w ramach wolontariatu pracowniczego. Informacje o tych aktywnościach można znaleźć na podstronach mPracownicy. Obecnie mBank na stałe współpracuje z Zespołem Szkół Specjalnych nr 5 w Łodzi, w której uczą się dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, upośledzone w stopniu lekkim, umiarkowanym i głębokim.
Internauci odwiedzając część serwisu mSponsoring dowiedzą się jakie eventy wspiera pierwszy bank internetowy w Polsce. mBank jest mecenasem kultury, sponsorem imprez edukacyjnych i sportowych. Promując aktywny tryb życia oraz upowszechniając bieganie w 2004 roku wystąpił z własną inicjatywą – mBank Łódź Maraton. W ciągu pięciu lat łódzki maraton stał się znaną i cenioną imprezą przyciągającą coraz więcej amatorów biegania. W ostatniej edycji imprezy wystartowała rekordowa liczba 986 zawodników. Po sukcesie maratonu, bank utworzył mBank Maraton Team – zespół złożony z sześciu czołowych, polskich zawodowych maratończyków, z których trzech wystartuje podczas Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2008.
Bank od dwóch lat jest mecenasem jednego z największych festiwali muzycznych w Polsce OFF Festivalu w Mysłowicach, prezentującego wykonawców muzyki alternatywnej z kraju oraz zagranicy. W tym roku trzecia edycja festiwalu odbędzie się od 8 do 10 sierpnia. Oprócz występów czołówki polskiej i zagranicznej sceny muzycznej odbędzie się projekcja filmów oraz wystawy malarskie.
Nieprzerwanie od 2003 roku mBank jest również mecenasem cyklu spotkań literackich Alfabet Literatury w Poleskim Ośrodku Sztuki w Łodzi. Na organizowanych przez Ośrodek spotkaniach autorskich gościli najwybitniejsi polscy aktorzy, reżyserzy, dziennikarze, pisarze oraz przedstawiciele świata nauki m.in. Wisława Szymborska, Czesław Miłosz, Kazimierz Kutz czy Andrzej Żuławski.
Fundacja BRE Banku to kolejna część serwisu społecznościowego. mBank angażuje się w działania prowadzone przez fundację, która wspiera edukację, naukę, przedsiębiorczość, kulturę i sztukę, prowadzi działania charytatywne oraz współpracuje z innymi organizacjami pożytku publicznego, pomagając tym samym potrzebującym, chorym oraz niepełnosprawnym dzieciom.
Społeczność jest dla mBanku jedną z podstawowych wartości. Dlatego też od początku swojej działalności bank prowadzi działania charytatywne oraz angażuje się w liczne przedsięwzięcia związane z edukacją, kulturą i aktywnym stylem życia. mBank jest nie tylko sponsorem, mecenasem, czy darczyńcą, ale także inicjatorem wielu wydarzeń – mówi Dominika Nawrocka, odpowiedzialna za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w mBanku.
Działalność mBanku w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu jest zgodna ze strategią całej Grupy BRE Banku. W 2007 roku BRE Bank został wyróżniony przez Stowarzyszenie na rzecz Bezpieczeństwa Finansowego Obywateli RP, Nagrodą Honorową za wspieranie edukacji finansowej w ramach Corporate Social Responsibility. Ponadto został przyjęty do Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a także do inicjatywy ONZ „The Global Compact”.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.