David Katz, były menedżer Yahoo!, uruchomił nowy newsowy serwis społecznościowy dla fanów sportu. Nazywa się SportsFanLive – napisał TechCrunch.
SportsFanLive różni się od typowych witryn sportowych, takich jak ESPN, Yahoo! Sports czy Sports Illustrated. Zamiast koncentrować się na najważniejszych wydarzeniach (olimpiada, mistrzostwa, rekordy, najpopularniejsze ligi i drużyny) zajmuje się przede wszystkim samymi fanami, ich przeżyciami czy pasjami.
Internauci mogą decydować o tym, które newsy trafiają na stronę główną serwisu. SportsFanLive jest więc bardzo podobny takich projektów jak Netvibes czy Digg. Do tego dochodzi personalizacja – każdy użytkownik może podać aplikacji swoje zainteresowania, a ta stworzy dla niego własną, niepowtarzalną stronę startową.
Userom udostępniono kanał RSS dla najpopularniejszych newsów, drugi obejmujący tylko śledzone przez daną osobę drużyny czy dyscypliny, trzeci monitorujący sportową aktywność znajomych (to rozwiązanie zaczerpnięto z Facebooka) oraz czwarty informujący o relacjach na telebimach w klubach zlokalizowanych niedaleko miejsca zamieszkania internauty.
Firma, która zarządza SportsFanLivem nazywa się Sports Media Ventures. Jej siedziba znajduje się w Los Angeles. Najważniejsi rywale to Citizen Sports, Screaming Sports i SportsTwit.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.