SPORTSonline – nowa sieć reklamowa

Opublikowano: 24 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

SPORTSonline to nowa sieć reklamy internetowej, która specjalizuje się w projektach reklamowych wykorzystujących sport jako kanał komunikacji marketingowej. Sieć została uruchomiona przez dom mediowy Cormedia.

SPORTSonline to sieć reklamowa, która skupia serwisy o tematyce sportowej i która oferuje reklamodawcom dotarcie z przekazem do szerokiej rzeszy miłośników sportu. Docelowo w portfolio sieci znajdować się będą witryny poświęcone najpopularniejszym w Polsce dyscyplinom sportowym: piłce nożnej, siatkówce, koszykówce, lekkiej atletyce, żużlowi, tenisowi, Formule 1 czy skokom narciarskim. Do SPORTSonline należy już blisko 20 serwisów internetowych, których łączny zasięg to prawie milion internautów.

Rywalizacja sportowa przyciąga miliony widzów, nic więc dziwnego, że przy tej okazji skutecznie i łatwo można reklamować różne dobra. Sport to uniwersalna platforma sponsoringowa i bardzo wdzięczna dziedzina dla reklamodawców. Stąd pomysł na sportową sieć reklamową. Chcemy dać reklamodawcom możliwość dotarcia z przekazem do masowego odbiorcy w Internecie. – mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.

Od początku swej działalności deklarowaliśmy, że będziemy specjalizować się w wybranych obszarach i będziemy tworzyć tylko sieci tematyczne. Po sieci BUDOWNICTWOonline, która ma bardzo mocną pozycję w swojej dziedzinie, prezentujemy nowy projekt SPORTSonline. Jestem pewien, że nasza druga sieć tematyczna powtórzy sukces pierwszej i szybko będzie numerem jeden w swojej kategorii. – dodaje Iwo Gałecki, dyrektor generalny Cormedia.

Obecnie SPORTSonline dociera do blisko miliona użytkowników (real users). Do końca roku planowane jest podwojenie tego zasięgu.

www.sportsonline.pl

Hanna LaskowskaSPORTSonline – nowa sieć reklamowa

Podziel się!

O autorze

hania