SPORTSonline to nowa sieć reklamy internetowej, która specjalizuje się w projektach reklamowych wykorzystujących sport jako kanał komunikacji marketingowej. Sieć została uruchomiona przez dom mediowy Cormedia.
SPORTSonline to sieć reklamowa, która skupia serwisy o tematyce sportowej i która oferuje reklamodawcom dotarcie z przekazem do szerokiej rzeszy miłośników sportu. Docelowo w portfolio sieci znajdować się będą witryny poświęcone najpopularniejszym w Polsce dyscyplinom sportowym: piłce nożnej, siatkówce, koszykówce, lekkiej atletyce, żużlowi, tenisowi, Formule 1 czy skokom narciarskim. Do SPORTSonline należy już blisko 20 serwisów internetowych, których łączny zasięg to prawie milion internautów.
Rywalizacja sportowa przyciąga miliony widzów, nic więc dziwnego, że przy tej okazji skutecznie i łatwo można reklamować różne dobra. Sport to uniwersalna platforma sponsoringowa i bardzo wdzięczna dziedzina dla reklamodawców. Stąd pomysł na sportową sieć reklamową. Chcemy dać reklamodawcom możliwość dotarcia z przekazem do masowego odbiorcy w Internecie. – mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
Od początku swej działalności deklarowaliśmy, że będziemy specjalizować się w wybranych obszarach i będziemy tworzyć tylko sieci tematyczne. Po sieci BUDOWNICTWOonline, która ma bardzo mocną pozycję w swojej dziedzinie, prezentujemy nowy projekt SPORTSonline. Jestem pewien, że nasza druga sieć tematyczna powtórzy sukces pierwszej i szybko będzie numerem jeden w swojej kategorii. – dodaje Iwo Gałecki, dyrektor generalny Cormedia.
Obecnie SPORTSonline dociera do blisko miliona użytkowników (real users). Do końca roku planowane jest podwojenie tego zasięgu.
www.sportsonline.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.