SPORTSonline rozpoczyna współpracę z Grupą Sport24.pl

Opublikowano: 28 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Grupa Sport24.pl, która należy do Platformy Mediowej Point Group, rozpoczęła współpracę z domem mediowym Cormedia i dołączyła do reklamowej sieci tematycznej SPORTonline.

Grupę Sport24.pl tworzą dwa serwisy internetowe: Sport24.pl oraz Pilka24.pl. Obydwie witryny wchodzą w skład Platformy Mediowej Point Group. Ich miesięczny zasięg to 165 tys. real users i 6 milionów odsłon (dane Megpanel, 08.2009). W ramach współpracy z Cormedia serwisy te wejdą do sportowej sieci tematycznej SPORTSonline.

Sport24.pl to unikalny na naszym rynku internetowym serwis tworzony przez kibiców. Redakcję Sport24.pl tworzy ponad 120 osób, kibiców i pasjonatów sportu. To oni każdego dnia przygotowują nowe materiały i informacje z obszaru wielu różnych dyscyplin sportowych. Serwis jako jeden z pierwszych polskich serwisów wprowadził technologię „drag and drop” umożliwiającą daleko idącą personalizację witryny przez użytkownika. Sport24.pl posiada Radę Patronacką w skład której wchodzą znani reprezentanci polskiego sportu, między innymi: Mariusz Czerkawski, Wojtek Brzozowski czy Wojciech Fibak.

Drugim serwisem Grupy Sport24.pl jest skierowany do fanów piłki nożnej serwis Pilka24.pl. Podobnie jak Sport24.pl witryna pod kątem treści budowana jest głównie przez użytkowników. Tym co wyróżnia witrynę spośród innych serwisów o tej tematyce jest jej charakter i sposób spojrzenia na „polską piłkę” jak na produkt medialny, marketingowy, wizerunkowy, PR-owy i biznesowy.

„Grupa24.pl to silny gracz w swoje kategorii za którym stoi PMPG. Cieszę się z rozpoczęcia współpracy między nami. Obydwa nowe serwisy będą bardzo istotnym wzmocnieniem dla naszego sportowego portfolio.” – dodaje Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.

www.sportsonline.pl

Hanna LaskowskaSPORTSonline rozpoczyna współpracę z Grupą Sport24.pl

Podziel się!

O autorze

hania