Grupa Sport24.pl, która należy do Platformy Mediowej Point Group, rozpoczęła współpracę z domem mediowym Cormedia i dołączyła do reklamowej sieci tematycznej SPORTonline.
Grupę Sport24.pl tworzą dwa serwisy internetowe: Sport24.pl oraz Pilka24.pl. Obydwie witryny wchodzą w skład Platformy Mediowej Point Group. Ich miesięczny zasięg to 165 tys. real users i 6 milionów odsłon (dane Megpanel, 08.2009). W ramach współpracy z Cormedia serwisy te wejdą do sportowej sieci tematycznej SPORTSonline.
Sport24.pl to unikalny na naszym rynku internetowym serwis tworzony przez kibiców. Redakcję Sport24.pl tworzy ponad 120 osób, kibiców i pasjonatów sportu. To oni każdego dnia przygotowują nowe materiały i informacje z obszaru wielu różnych dyscyplin sportowych. Serwis jako jeden z pierwszych polskich serwisów wprowadził technologię „drag and drop” umożliwiającą daleko idącą personalizację witryny przez użytkownika. Sport24.pl posiada Radę Patronacką w skład której wchodzą znani reprezentanci polskiego sportu, między innymi: Mariusz Czerkawski, Wojtek Brzozowski czy Wojciech Fibak.
Drugim serwisem Grupy Sport24.pl jest skierowany do fanów piłki nożnej serwis Pilka24.pl. Podobnie jak Sport24.pl witryna pod kątem treści budowana jest głównie przez użytkowników. Tym co wyróżnia witrynę spośród innych serwisów o tej tematyce jest jej charakter i sposób spojrzenia na „polską piłkę” jak na produkt medialny, marketingowy, wizerunkowy, PR-owy i biznesowy.
„Grupa24.pl to silny gracz w swoje kategorii za którym stoi PMPG. Cieszę się z rozpoczęcia współpracy między nami. Obydwa nowe serwisy będą bardzo istotnym wzmocnieniem dla naszego sportowego portfolio.” – dodaje Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.