Od 25 października sieć Ad.net jako pierwsza na polskim rynku proponuje swoim klientom RadioSpot – nową formę reklamy pozwalającą na emitowanie spotów radiowych w Internecie.
Pomysł na RadioSpot powstał dzięki współpracy z internetowym Radiem Friko -radio.friko.pl. Obecnie Ad.net może zaproponować swoim klientom nowatorską reklamę internetową wykorzystującą ich spoty radiowe – w ten sposób informacja, którą do tej pory usłyszeć można było jedynie w tradycyjnym radiu, trafi także do osób korzystających na co dzień z rozgłośni dostępnych on-line. Spoty radiowe z materiałem reklamowym klienta są emitowane tuż po zalogowaniu się użytkownika na stronie – przed rozpoczęciem słuchania radia.
W ten sposób informacja o produkcie jest pierwszą wiadomością, jaką słuchacz otrzymuje, co wydatnie zwiększa skuteczność tej formy reklamy. Każda kolejna inicjacja połączenia z radiem pozwala na ponowne wysłuchanie spotu. Uzupełnieniem dla dźwięku jest odpowiadająca reklamie zmiana wyglądu strony WWW radia emitującego kampanię (forma klasycznego sponsoringu internetowego).
'Po skutecznej adaptacji reklam telewizyjnych do emisji w Internecie (oferta tzw. FlashBox TV, spoty TV transformowane do technologii flash umożliwiającej powszechność odbioru wśród Internautów) zwróciliśmy swoją uwagę na spoty wykorzystywane w radiu. Dzięki współpracy z jedną ze stacji – Radiem Friko – jesteśmy w stanie zaproponować emisję spotów przygotowanych przez klientów dla stacji 'offline’ i dotarcie do odbiorców radia internetowego. Poszukujemy w chwili obecnej kolejnych partnerów – internetowych rozgłośni, dzięki którym będziemy rozwijać ofertę RadioSpot, jednocześnie budując sieć współpracujących e-stacji radiowych.’ – mówi Adam Kwaśniewski, dyrektor handlowy Ad.net – 'Nie ukrywam, że planując ten nowy rodzaj internetowej kampanii wzorowaliśmy się na doświadczeniu firm z naszego holdingu mediowego – Ad.point (właściciela sieci stacji lokalnych) oraz Działu Radiowego CR Media, łącząc to z własną znajomością specyfiki reklamy internetowej.’
'Ta część rynku jest wręcz skazana na wzrost!’ – uważa Maciej Teliszewski, Dyrektor Handlowy Działu Radiowego CR Media – 'Tak pod względem ilości słuchaczy jak i pod względem wykorzystania internetowego radia jako kanału komunikacji marketingowej. Wybór stacji radiowej (już na poziomie tradycyjnym) jest wyborem emocjonalnym, co zwiększa siłę przekazu, zaś w radiu internetowym motywacja emocjonalna i czynniki z nią związane są jeszcze wyższe niż w stacjach tradycyjnych. Oczywiście na dzień dzisiejszy jest to ciągle bardzo wąski rynek, który jest ograniczony w naszym kraju przede wszystkim technologią. Jednak wraz z rozwojem technologii będzie to bardzo ciekawy kanał komunikacji, uzupełniający inne oferty – zwłaszcza dla młodych ludzi. Z tej przyczyny ta inicjatywa jawi mi się jako kolejny dowód na to, że firmy z naszego holdingu pod względem technologii i oferty dla Klientów starają się wyprzedzać swoje czasy i to, co jeszcze w tej chwili może się wydawać ekstrawagancją lub kaprysem, stanowi ważny krok w zajmowaniu 'przyczółków na terenach zielonych’, które za kilka lat będą przynosić dochody.’
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.