Od 25 października sieć Ad.net jako pierwsza na polskim rynku proponuje swoim klientom RadioSpot – nową formę reklamy pozwalającą na emitowanie spotów radiowych w Internecie.
Pomysł na RadioSpot powstał dzięki współpracy z internetowym Radiem Friko -radio.friko.pl. Obecnie Ad.net może zaproponować swoim klientom nowatorską reklamę internetową wykorzystującą ich spoty radiowe – w ten sposób informacja, którą do tej pory usłyszeć można było jedynie w tradycyjnym radiu, trafi także do osób korzystających na co dzień z rozgłośni dostępnych on-line. Spoty radiowe z materiałem reklamowym klienta są emitowane tuż po zalogowaniu się użytkownika na stronie – przed rozpoczęciem słuchania radia.
W ten sposób informacja o produkcie jest pierwszą wiadomością, jaką słuchacz otrzymuje, co wydatnie zwiększa skuteczność tej formy reklamy. Każda kolejna inicjacja połączenia z radiem pozwala na ponowne wysłuchanie spotu. Uzupełnieniem dla dźwięku jest odpowiadająca reklamie zmiana wyglądu strony WWW radia emitującego kampanię (forma klasycznego sponsoringu internetowego).
'Po skutecznej adaptacji reklam telewizyjnych do emisji w Internecie (oferta tzw. FlashBox TV, spoty TV transformowane do technologii flash umożliwiającej powszechność odbioru wśród Internautów) zwróciliśmy swoją uwagę na spoty wykorzystywane w radiu. Dzięki współpracy z jedną ze stacji – Radiem Friko – jesteśmy w stanie zaproponować emisję spotów przygotowanych przez klientów dla stacji 'offline’ i dotarcie do odbiorców radia internetowego. Poszukujemy w chwili obecnej kolejnych partnerów – internetowych rozgłośni, dzięki którym będziemy rozwijać ofertę RadioSpot, jednocześnie budując sieć współpracujących e-stacji radiowych.’ – mówi Adam Kwaśniewski, dyrektor handlowy Ad.net – 'Nie ukrywam, że planując ten nowy rodzaj internetowej kampanii wzorowaliśmy się na doświadczeniu firm z naszego holdingu mediowego – Ad.point (właściciela sieci stacji lokalnych) oraz Działu Radiowego CR Media, łącząc to z własną znajomością specyfiki reklamy internetowej.’
'Ta część rynku jest wręcz skazana na wzrost!’ – uważa Maciej Teliszewski, Dyrektor Handlowy Działu Radiowego CR Media – 'Tak pod względem ilości słuchaczy jak i pod względem wykorzystania internetowego radia jako kanału komunikacji marketingowej. Wybór stacji radiowej (już na poziomie tradycyjnym) jest wyborem emocjonalnym, co zwiększa siłę przekazu, zaś w radiu internetowym motywacja emocjonalna i czynniki z nią związane są jeszcze wyższe niż w stacjach tradycyjnych. Oczywiście na dzień dzisiejszy jest to ciągle bardzo wąski rynek, który jest ograniczony w naszym kraju przede wszystkim technologią. Jednak wraz z rozwojem technologii będzie to bardzo ciekawy kanał komunikacji, uzupełniający inne oferty – zwłaszcza dla młodych ludzi. Z tej przyczyny ta inicjatywa jawi mi się jako kolejny dowód na to, że firmy z naszego holdingu pod względem technologii i oferty dla Klientów starają się wyprzedzać swoje czasy i to, co jeszcze w tej chwili może się wydawać ekstrawagancją lub kaprysem, stanowi ważny krok w zajmowaniu 'przyczółków na terenach zielonych’, które za kilka lat będą przynosić dochody.’
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.