Start Epuls 3.1

Opublikowano: 10 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Uruchomiona została nowa wersja serwisu społecznościowego dla młodzieży Epuls. Użytkownicy portalu otrzymali nowe funkcje i działy oraz zmieniony wygląd serwisu. Dla reklamodawców przygotowano natomiast specjalną ofertę z nowymi możliwościami komunikacji marketingowej.
Nowa wersja Epuls 3.1. wyróżnia się nowym layout’em i lepszą nawigacją po zasobach serwisu. Duże zmiany spotkają użytkowników po zalogowaniu: uproszczono zarządzanie własnym profilem i kontaktami ze znajomymi, a także wprowadzono możliwość personalizacji wyglądu stron poprzez wybór koloru tła. Zmienione zostały galerie zdjęć użytkowników w których dodano ramki z komentarzami – pojawiają się one w postaci komiksowych chmurek.

Wraz z uruchomieniem nowej wersji portalu przygotowano także nową propozycję dla reklamodawców. Wśród nowych form reklamy wyróżnia się flash header, unikalne narzędzie do komunikacji marketingowej z wybranymi grupami użytkowników. Flash header pozwala bardzo precyzyjnie emitować wybranym użytkownikom bądź grupom użytkowników reklamy o zmiennej treści. Dużą zmianą jest także możliwość łączenia różnych narzędzi marketingowych. Nowe rozwiązania  pozwalają w każdej grupie użytkowników wyodrębnić tak zwanych liderów opinii i prowadzić w stosunku do nich spersonalizowane działania reklamowe. Jest to szczególnie interesujące dla organizatorów różnych akcji sponsoringowych, viralowych i konkursów.

„Marketing młodzieżowy o którym ostatnio coraz więcej się mówi i który staje się coraz bardziej popularny wśród reklamodawców wymaga specyficznego podejścia. Nie wystarczy przygotować atrakcyjną wizualnie reklamę i przeprowadzić klasyczną kampanię zasięgową. Skuteczna akcja promocyjna wśród młodzieży wymaga z jednej strony zapewnienia dobrej zabawy, ciekawego i autentycznego przekazu, a z drugiej precyzyjnych narzędzi marketingowych. My właśnie to oferujemy: bardzo atrakcyjną grupę odbiorców, możliwość organizowania niebanalnych i nietypowych akcji promocyjnych oraz wiedzę i narzędzia z zakresu komunikacji marketingowej i reklamy.” – mówi Wojciech Bącal, dyrektor marketingu i sprzedaży Epuls.

W wersji 3.1 pojawiły się również nowe sekcje i działy. Najważniejsza nowość to eDogi, czyli wirtualne adopcje psów. Użytkownicy Epulsa mogą wirtualnie opiekować się psami na różne sposoby: kupując im zabawki i lekarstwa, wyprowadzając na spacer lub tresując. Wirtualna zabawa przynosi jednak bardzo realne efekty w postaci pomocy finansowej dla Fundacji dla Zwierząt DAR SERCA i przytuliska dla bezdomnych psów działającego Rachowie Starym koło Annopola.

www.epuls.pl

Hanna LaskowskaStart Epuls 3.1

Podziel się!

O autorze

hania