Uruchomiona została nowa wersja serwisu społecznościowego dla młodzieży Epuls. Użytkownicy portalu otrzymali nowe funkcje i działy oraz zmieniony wygląd serwisu. Dla reklamodawców przygotowano natomiast specjalną ofertę z nowymi możliwościami komunikacji marketingowej.
Nowa wersja Epuls 3.1. wyróżnia się nowym layout’em i lepszą nawigacją po zasobach serwisu. Duże zmiany spotkają użytkowników po zalogowaniu: uproszczono zarządzanie własnym profilem i kontaktami ze znajomymi, a także wprowadzono możliwość personalizacji wyglądu stron poprzez wybór koloru tła. Zmienione zostały galerie zdjęć użytkowników w których dodano ramki z komentarzami – pojawiają się one w postaci komiksowych chmurek.
Wraz z uruchomieniem nowej wersji portalu przygotowano także nową propozycję dla reklamodawców. Wśród nowych form reklamy wyróżnia się flash header, unikalne narzędzie do komunikacji marketingowej z wybranymi grupami użytkowników. Flash header pozwala bardzo precyzyjnie emitować wybranym użytkownikom bądź grupom użytkowników reklamy o zmiennej treści. Dużą zmianą jest także możliwość łączenia różnych narzędzi marketingowych. Nowe rozwiązania pozwalają w każdej grupie użytkowników wyodrębnić tak zwanych liderów opinii i prowadzić w stosunku do nich spersonalizowane działania reklamowe. Jest to szczególnie interesujące dla organizatorów różnych akcji sponsoringowych, viralowych i konkursów.
„Marketing młodzieżowy o którym ostatnio coraz więcej się mówi i który staje się coraz bardziej popularny wśród reklamodawców wymaga specyficznego podejścia. Nie wystarczy przygotować atrakcyjną wizualnie reklamę i przeprowadzić klasyczną kampanię zasięgową. Skuteczna akcja promocyjna wśród młodzieży wymaga z jednej strony zapewnienia dobrej zabawy, ciekawego i autentycznego przekazu, a z drugiej precyzyjnych narzędzi marketingowych. My właśnie to oferujemy: bardzo atrakcyjną grupę odbiorców, możliwość organizowania niebanalnych i nietypowych akcji promocyjnych oraz wiedzę i narzędzia z zakresu komunikacji marketingowej i reklamy.” – mówi Wojciech Bącal, dyrektor marketingu i sprzedaży Epuls.
W wersji 3.1 pojawiły się również nowe sekcje i działy. Najważniejsza nowość to eDogi, czyli wirtualne adopcje psów. Użytkownicy Epulsa mogą wirtualnie opiekować się psami na różne sposoby: kupując im zabawki i lekarstwa, wyprowadzając na spacer lub tresując. Wirtualna zabawa przynosi jednak bardzo realne efekty w postaci pomocy finansowej dla Fundacji dla Zwierząt DAR SERCA i przytuliska dla bezdomnych psów działającego Rachowie Starym koło Annopola.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.