Można już zgłaszać kampanie reklamowe do trzeciej edycji prestiżowego konkursu MIXX-awards. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
IAB Polska, po raz trzeci organizuje konkurs kreatywny MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych zrealizowanych w internecie. Już można zgłaszać kampanie, a finał konkursu odbędzie się w listopadzie. Koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) została rozwinięta przez amerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku.
Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniać będzie wszystkie części kampanii. Począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, aż po efektywność i ROI.
Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Celem konkursu jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców marketerom ze wszystkich dziedzin gospodarki. A wyróżnione kampanie mają być swego rodzaju inspiracją dla wszystkich na co dzień zajmujących się reklamą w sieci.
Tegoroczny konkurs MIXX będzie promowany wśród patronów. Kampania banerowa, mailingowa i prasowa zostały zaplanowane na przełomie sierpnia i września.
Zgłoszenia jak również głosowanie odbędzie się również w tym roku z wykorzystaniem systemu zewnętrznego do głosowania firmy Cadera. Audytorem konkursu jest firma PricewaterhouseCoopers.
W 2008 roku Konkurs cieszył się bardzo dużą popularnością. Główne nagrody przyznano kampaniom: Knorr Nudle – ,,Ucieczka z akademika” ; Alior – Zbuduj z nami nowy bank! I Axe Jet. Agencją roku została Next Starcom , marketerem roku L’oreal , a nagrodę za życiowe dokonania przynano Arturowi Gortychowi.
Kategorie konkursu MIXX-Awards 2009:
1) Kampania wizerunkowa
2) Wprowadzenie nowego produktu na rynek
3) Bezpośredni odzew
4) Najlepsze zastosowanie nowych mediów
Dodatkowo tegoroczny konkurs został wzbogacony o nowe kategorie:
5) Marketing wyszukiwarek
6) Marketing Społecznościowy
7) Gry
8) Wideo-online
9) Kampanie e-mail marketingowe
10) Kampania displayowa
Zostanie przyznana również nagroda Best In Show, czyli wyróżnienie dla najlepszej kampanii w całym konkursie.
Tradycyjnie już Zarząd IAB dokona także wyboru w kategoriach:
Życiowe dokonania – Zostaną przyznane indywidualnie za ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy podczas trwania kariery. Marketer roku – Przyznana zostanie człowiekowi reklamy za działania powodujące rozwój branży i podnoszące poprzeczkę w dziedzinie marketingu interaktywnego. Agencja roku – Nagroda dla agencji, której działania stanowią drogowskaz dla branży i innych agencji działających na rynku.
Wyniki zostaną zaprezentowane na uroczystej gali 4 listopada w Tetrze Capitol w Warszawie.
Link do rejestracji: TUTAJ
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!