Można już zgłaszać kampanie reklamowe do trzeciej edycji prestiżowego konkursu MIXX-awards. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
IAB Polska, po raz trzeci organizuje konkurs kreatywny MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych zrealizowanych w internecie. Już można zgłaszać kampanie, a finał konkursu odbędzie się w listopadzie. Koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) została rozwinięta przez amerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku.
Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniać będzie wszystkie części kampanii. Począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, aż po efektywność i ROI.
Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Celem konkursu jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców marketerom ze wszystkich dziedzin gospodarki. A wyróżnione kampanie mają być swego rodzaju inspiracją dla wszystkich na co dzień zajmujących się reklamą w sieci.
Tegoroczny konkurs MIXX będzie promowany wśród patronów. Kampania banerowa, mailingowa i prasowa zostały zaplanowane na przełomie sierpnia i września.
Zgłoszenia jak również głosowanie odbędzie się również w tym roku z wykorzystaniem systemu zewnętrznego do głosowania firmy Cadera. Audytorem konkursu jest firma PricewaterhouseCoopers.
W 2008 roku Konkurs cieszył się bardzo dużą popularnością. Główne nagrody przyznano kampaniom: Knorr Nudle – ,,Ucieczka z akademika” ; Alior – Zbuduj z nami nowy bank! I Axe Jet. Agencją roku została Next Starcom , marketerem roku L’oreal , a nagrodę za życiowe dokonania przynano Arturowi Gortychowi.
Kategorie konkursu MIXX-Awards 2009:
1) Kampania wizerunkowa
2) Wprowadzenie nowego produktu na rynek
3) Bezpośredni odzew
4) Najlepsze zastosowanie nowych mediów
Dodatkowo tegoroczny konkurs został wzbogacony o nowe kategorie:
5) Marketing wyszukiwarek
6) Marketing Społecznościowy
7) Gry
8) Wideo-online
9) Kampanie e-mail marketingowe
10) Kampania displayowa
Zostanie przyznana również nagroda Best In Show, czyli wyróżnienie dla najlepszej kampanii w całym konkursie.
Tradycyjnie już Zarząd IAB dokona także wyboru w kategoriach:
Życiowe dokonania – Zostaną przyznane indywidualnie za ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy podczas trwania kariery. Marketer roku – Przyznana zostanie człowiekowi reklamy za działania powodujące rozwój branży i podnoszące poprzeczkę w dziedzinie marketingu interaktywnego. Agencja roku – Nagroda dla agencji, której działania stanowią drogowskaz dla branży i innych agencji działających na rynku.
Wyniki zostaną zaprezentowane na uroczystej gali 4 listopada w Tetrze Capitol w Warszawie.
Link do rejestracji: TUTAJ
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.