Start trzeciej edycji konkursu MIXX-awards

Opublikowano: 6 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Można już zgłaszać kampanie reklamowe do trzeciej edycji prestiżowego konkursu MIXX-awards. Organizatorem jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

IAB Polska, po raz trzeci organizuje konkurs kreatywny MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych zrealizowanych w internecie. Już można zgłaszać kampanie, a finał konkursu odbędzie się w listopadzie. Koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) została rozwinięta przez amerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku.

Profesjonalne jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniać będzie wszystkie części kampanii. Począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, aż po efektywność i ROI.
Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Celem konkursu jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców marketerom ze wszystkich dziedzin gospodarki. A wyróżnione kampanie mają być swego rodzaju inspiracją dla wszystkich na co dzień zajmujących się reklamą w sieci.

Tegoroczny konkurs MIXX będzie promowany wśród patronów. Kampania banerowa, mailingowa i prasowa zostały zaplanowane na przełomie sierpnia i września.

Zgłoszenia jak również głosowanie odbędzie się również w tym roku z wykorzystaniem systemu zewnętrznego do głosowania firmy Cadera. Audytorem konkursu jest firma PricewaterhouseCoopers.

W 2008 roku Konkurs cieszył się bardzo dużą popularnością. Główne nagrody przyznano kampaniom: Knorr Nudle – ,,Ucieczka z akademika” ; Alior – Zbuduj z nami nowy bank! I  Axe Jet. Agencją roku została Next Starcom , marketerem roku L’oreal , a nagrodę za życiowe dokonania przynano Arturowi Gortychowi.

Kategorie konkursu MIXX-Awards 2009:

1) Kampania wizerunkowa
2) Wprowadzenie nowego produktu na rynek
3) Bezpośredni odzew
4) Najlepsze zastosowanie nowych mediów

Dodatkowo tegoroczny konkurs został wzbogacony o nowe kategorie:
5) Marketing wyszukiwarek
6) Marketing Społecznościowy
7) Gry
8) Wideo-online
9) Kampanie e-mail marketingowe
10) Kampania displayowa

Zostanie przyznana również nagroda Best In Show, czyli wyróżnienie dla najlepszej kampanii w całym konkursie.

Tradycyjnie już Zarząd IAB dokona także wyboru w kategoriach:

Życiowe dokonania – Zostaną przyznane indywidualnie za ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy podczas trwania kariery. Marketer roku – Przyznana zostanie człowiekowi reklamy za działania powodujące rozwój branży i podnoszące poprzeczkę w dziedzinie marketingu interaktywnego. Agencja roku – Nagroda dla agencji, której działania stanowią drogowskaz dla branży i innych agencji działających na rynku.

Wyniki zostaną zaprezentowane na uroczystej gali 4 listopada w Tetrze Capitol w Warszawie.

Link do rejestracji: TUTAJ

Hanna LaskowskaStart trzeciej edycji konkursu MIXX-awards

Podziel się!

O autorze

hania