29 sierpnia 2007 Wirtualna Polska oficjalnie wystartowała jako wirtualny operator komórkowy. Oferta prepaid – pod marką WPmobi i z numeracją zaczynającą się od 799 – kierowana jest przede wszystkim do internautów. Z tego powodu WPmobi oferuje niskie stawki na przeglądanie stron WWW, przesyłanie i ściąganie plików – 6 groszy za 150 kB w modelu pre-paid.
Klienci sieci WPmobi mają do wyboru trzy taryfy:
MobiGłos – dla tych użytkowników, którzy przede wszystkim rozmawiają – 35 groszy za minutę połączenia (naliczanie sekundowe);
MobiTekst – dla użytkowników, którzy preferują komunikację za pomocą wiadomości tekstowych – 12 groszy za jednego smsa;
MobiTransfer – dla użytkowników, którzy często korzystają z Internetu przez komórkę – 6 groszy za 150 kB.
W ramach powyższych planów taryfowych zróżnicowane zostały stawki na połączenia do abonentów sieci WPmobi oraz na połączenia do innych operatorów komórkowych oraz na numery stacjonarne. Użytkownik może w dowolnym momencie przełączyć się między taryfami przy użyciu SMS i SIMToolkit (koszt: 1 zł) oraz WWW (za darmo).
Dodatkowo, od 30 sierpnia dostępna będzie nowa Eurotaryfa w roamingu:
-minuta połączenia głosowego – 2,20 zł;
-minuta połączenia głosowego przychodzącego – 1,10 zł;
-SMS do Polski – 1,50 zł.
Na start użytkownik sieci WPmobi otrzymuje 10 zł do wykorzystania na wszystkie usługi we wszystkich planach taryfowych. Dodatkowo, otrzymuje również specjalny bonus 12×10 – każde z dwunastu pierwszych doładowań premiowane jest kwotą 10 złotych (przy założeniu, że wartość doładowania przekracza 25 zł) do wykorzystania na połączenia w ramach sieci WPmobi.
Doładowań można dokonywać za pomocą strony WWW (wpmobi.pl/doladowania). Użytkownikom portalu oraz klientom WPmobi udostępnione będzie 26 kanałów płatności przez WWW m.in. przelewy do wszystkich banków, e-przelewy, płatności kartami kredytowymi, jak również popularna wśród polskich użytkowników metoda płatności „Moje Rachunki”, gdzie za zakupy internetowe zapłacić można w ponad 6 tysiącach punktach handlowych w całym kraju.
Oprócz podstawowych usług telekomunikacyjnych, w ramach sieci WPmobi użytkownik ma do dyspozycji: pocztę głosową, możliwość zarządzania swoim kontem przez WWW (zmiana taryfy, historia połączeń, historia doładowań) oraz tzw. lokalizację – usługę dostępną z poziomu SIMToolkit, za pomocą której można sprawdzić najbliższą restaurację, bankomat, kino itp., a także lokalizować swoich przyjaciół w sieci WPmobi.
Użytkownicy otrzymują również bonusy:
100 MB co miesiąc na dostęp do serwisów Wirtualnej Polski i do konta pocztowego @wp.pl; pakiet odnawialny automatycznie co miesiąc;
konto pocztowe na WP o pojemności 100 GB, posiadające wszystkie cechy
i możliwości konta płatnego;
przy doładowaniach realizowanych za pomocą strony wpmobi.pl/doladowania/ dla kwot 35, 50, 75, 80, 100, 200, 500 klient zyskuje dodatkowo, odpowiednio: 5, 10, 15, 15, 20, 50, 60 zł.
Użytkownicy sieci WPmobi w ramach oferty sklepów partnerskich pasażu internetowego Wirtualnej Polski będą mogli również znaleźć oraz kupować aparaty telefoniczne i akcesoria w atrakcyjnej cenie.
Zamówienia kart SIM sieci WPmobi można dokonywać tylko za pomocą strony:
www.wpmobi.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.