Google Partners to program dla agencji i specjalistów zajmujących się reklamą w internecie, dzięki któremu otrzymać mają wsparcie w nawiązywaniu współpracy z klientami.
Program zastępuje wszystkie dotychczasowe programy agencyjne, m.in. program Google dla Agencji, łącząc jego możliwości z nowymi funkcjami. Za pośrednictwem jednej platformy uczestnicy programu będą mogli korzystać ze wsparcia Google, a reklamodawcy z łatwiejszego dostępu do ekspertów. Polska jest drugim krajem na świecie, po Kanadzie, w którym rusza nowy program.
Za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej, agencje mogą rejestrować się w nowym programie. Jak przekonuje Google, każdy jego uczestnik ma dostęp do funkcji i narzędzi, które wspierają jego rozwój, a także ułatwiają nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami lub innymi partnerami. Poza możliwością bezpłatnego udziału w szkoleniach produktowych, certyfikacyjnych i sprzedażowych w ramach Akademii Google dla Agencji i przystąpienia do bezpłatnych egzaminów certyfikacyjnych, uczestnicy programu będzie mogli korzystać z ofert promocyjnych dla swoich nowych i potencjalnych klientów. Dodatkowo, dostęp do platformy pozwolić ma agencjom na uzyskiwanie bieżących informacji z branży, studiów przypadków czy nowych zasobów marketingowych.
Od 1 października za pomocą narzędzia Wyszukiwarki Partnerów Google potencjalni reklamodawcy będą mogli wyszukać Partnera Google, a następnie nawiązać z nim współpracę. Do końca września Wyszukiwarka Partnerów Google będzie pokazywać agencje certyfikowane wg dotychczasowych zasad.
Google Partners to kompleksowe rozwiązanie zarówno dla agencji jak i reklamodawców. Agencje uzyskają jedno spójne rozwiązanie, które pomoże im się rozwijać i pozyskiwać klientów. Cieszymy się, że Polska jest pionierem tego rozwiązania w Europie i jako drugi kraj na świecie udostępnia Google Partners agencjom i reklamodawcom – mówi Agnieszka Tomalak, odpowiedzialna w Google za programy marketingowe dla agencji.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.