Google Partners to program dla agencji i specjalistów zajmujących się reklamą w internecie, dzięki któremu otrzymać mają wsparcie w nawiązywaniu współpracy z klientami.
Program zastępuje wszystkie dotychczasowe programy agencyjne, m.in. program Google dla Agencji, łącząc jego możliwości z nowymi funkcjami. Za pośrednictwem jednej platformy uczestnicy programu będą mogli korzystać ze wsparcia Google, a reklamodawcy z łatwiejszego dostępu do ekspertów. Polska jest drugim krajem na świecie, po Kanadzie, w którym rusza nowy program.
Za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej, agencje mogą rejestrować się w nowym programie. Jak przekonuje Google, każdy jego uczestnik ma dostęp do funkcji i narzędzi, które wspierają jego rozwój, a także ułatwiają nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami lub innymi partnerami. Poza możliwością bezpłatnego udziału w szkoleniach produktowych, certyfikacyjnych i sprzedażowych w ramach Akademii Google dla Agencji i przystąpienia do bezpłatnych egzaminów certyfikacyjnych, uczestnicy programu będzie mogli korzystać z ofert promocyjnych dla swoich nowych i potencjalnych klientów. Dodatkowo, dostęp do platformy pozwolić ma agencjom na uzyskiwanie bieżących informacji z branży, studiów przypadków czy nowych zasobów marketingowych.
Od 1 października za pomocą narzędzia Wyszukiwarki Partnerów Google potencjalni reklamodawcy będą mogli wyszukać Partnera Google, a następnie nawiązać z nim współpracę. Do końca września Wyszukiwarka Partnerów Google będzie pokazywać agencje certyfikowane wg dotychczasowych zasad.
Google Partners to kompleksowe rozwiązanie zarówno dla agencji jak i reklamodawców. Agencje uzyskają jedno spójne rozwiązanie, które pomoże im się rozwijać i pozyskiwać klientów. Cieszymy się, że Polska jest pionierem tego rozwiązania w Europie i jako drugi kraj na świecie udostępnia Google Partners agencjom i reklamodawcom – mówi Agnieszka Tomalak, odpowiedzialna w Google za programy marketingowe dla agencji.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.