Startuje Google Partners – nowy program Google dla agencji

Opublikowano: 2 sierpnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Google Partners to program dla agencji i specjalistów zajmujących się reklamą w internecie, dzięki któremu otrzymać mają wsparcie w nawiązywaniu współpracy z klientami. 

Google PartnerProgram zastępuje wszystkie dotychczasowe programy agencyjne, m.in. program Google dla Agencji, łącząc jego możliwości z nowymi funkcjami. Za pośrednictwem jednej platformy uczestnicy programu będą mogli korzystać ze wsparcia Google, a reklamodawcy z łatwiejszego dostępu do ekspertów. Polska jest drugim krajem na świecie, po Kanadzie, w którym rusza nowy program.

Za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej, agencje mogą rejestrować się w nowym programie. Jak przekonuje Google, każdy jego uczestnik ma dostęp do funkcji i narzędzi, które wspierają jego rozwój, a także ułatwiają nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami lub innymi partnerami. Poza możliwością bezpłatnego udziału w szkoleniach produktowych, certyfikacyjnych i sprzedażowych w ramach Akademii Google dla Agencji i przystąpienia do bezpłatnych egzaminów certyfikacyjnych, uczestnicy programu będzie mogli korzystać z ofert promocyjnych dla swoich nowych i potencjalnych klientów. Dodatkowo, dostęp do platformy pozwolić ma agencjom na uzyskiwanie bieżących informacji z branży, studiów przypadków czy nowych zasobów marketingowych.

Od 1 października za pomocą narzędzia Wyszukiwarki Partnerów Google potencjalni reklamodawcy będą mogli wyszukać Partnera Google, a następnie nawiązać z nim współpracę. Do końca września Wyszukiwarka Partnerów Google będzie pokazywać agencje certyfikowane wg dotychczasowych zasad.

Google Partners to kompleksowe rozwiązanie zarówno dla agencji jak i reklamodawców. Agencje uzyskają jedno spójne rozwiązanie, które pomoże im się rozwijać i pozyskiwać klientów. Cieszymy się, że Polska jest pionierem tego rozwiązania w Europie i jako drugi kraj na świecie udostępnia Google Partners agencjom i reklamodawcom – mówi Agnieszka Tomalak, odpowiedzialna w Google za programy marketingowe dla agencji.

Dawid ZarazińskiStartuje Google Partners – nowy program Google dla agencji

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.