Po ostatniej umowie Microsoftem i Yahoo, rywalizacja pomiędzy korporacją z Redmond a Google weszła w kolejną fazę. Po ogłoszeniu prac nad powstaniem systemu operacyjnego Chrome OS i zapowiedziach nowej wersji Office’a online – nadszedł czas na reklamową ofensywę: „Going Google”.
Kampania promująca „Going Google” bardzo otwarcie kieruje się w stronę biznesowych użytkowników Microsoft Office’a. Seria reklam ma pokazywać jak i dlaczego 3 tys. firm dziennie postanawia korzystać z aplikacji Google. Najważniejszą częścią kampanii będą jednak billboardy umieszczone w czterech najważniejszych miastach USA, które każdego dnia przez miesiąc będą zawierać nową informację na temat rozwiązań firmy z Mountain View.
Google przekonuje, że do tej pory z różnych kombinacji Gmaila, Kalendarza, Dokumentów i innych aplikacji, skorzystało 1,75 mln firm, organizacji i instytucji edukacyjnych. To oczywiście kropla w porównaniu z liczbą podmiotów używających Microsoft Office’a. Google jednak stara się być twórcze i przekonujące w mówieniu ludziom o tym, że ich produkty są lepsze. Musi się zresztą spieszyć, aby zdążyć przed premierą Office’a online, który zadebiutuje w przyszłym roku.
Firma chce również wykorzystać potencjał Twittera. Zachęca więc do śledzenia konta GoogleAtWork, gdzie prezentowane są historie związane z wykorzystywaniem narzędzi Google oraz wykorzystywania tagu #gonegoogle.
Powstała również specjalna strona „Spread the word”, która chce ułatwiać ludziom korzystającym z Gmaila, Kalendarza itd. dzielenie się „dobrą nowiną”. Można więc wysłać promocyjnego maila do znajomych, czy wydrukować ulotkę do rozdania we własnej firmie.
Google obiecuje również amerykańskim użytkownikom specjalne „smakołki”. W każdym tygodniu sierpnia będą one dostępne dla tych, którzy opiszą swoje doświadczenia z przejściem na rozwiązania firmy z Mountain View.
Czy to wystarczy by przekonać nieprzekonanych? Trudno powiedzieć. Niewątpliwie jednak warto poczekać na odpowiedź ze strony Microsoftu. No i nie można nie zauważyć, że wyjście poza online jest dużym wydarzeniem w świecie Google.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.