Startuje kampania wizerunkowa lokalizatora Zumi.pl

Grupa Onet.pl SA rozpoczyna kampanię reklamową lokalizatora internetowego Zumi.pl. Kampania prowadzona będzie w telewizji, radiu, prasie, outdoorze i internecie. Będzie miała charakter wizerunkowy.
Stawiamy na przekaz utrzymany w bardzo lekkim tonie, humorystyczne historie i zaskakują-ce skojarzenia, ale jednocześnie podkreślające bardzo jasno jak Zumi.pl ułatwia ludziom ży-cie, dzięki szybkiemu lokalizowaniu potrzebnych im w danym momencie firm, usług, instytucji itp. – mówi Marta Czartoryska, dyrektor działu marketingu i komunikacji Grupy Onet.pl SA.

W kampanii wykorzystywana będzie duża liczba różnych spotów i layoutów, „opowiadających” historie z zaskakującą puentą. W jednym ze spotów pojawia się np. kula ziemska widziana z kosmosu – jej obrotowi towarzyszy głośne skrzypienie. Hasło: „Najbliższe łożyska kulkowe – na Zumi.pl”. Inny przykład, z kampanii prasowej – na ławce śpi mężczyzna w garniturze. Hasło: „Najbliższe dorabianie kluczy – na Zumi.pl”.

Kampania potrwa do końca czerwca, przygotowana  została we współpracy z agencją reklamową TBWA, za zakup części mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top