Wraz z 10 partnerami takimi jak: Allegro, BP, BZ WBK, Orange, Telekomunikacja Polska, Grupa Hotelowa Orbis, czy Real rozpoczyna działalność Program Bonusowy Payback. Przewagą nowego Programu ma być fakt, że obejmie on nie jedną, ale wiele firm z różnych sektorów prowadzących działalność detaliczną i online. Dzięki temu konsumenci będą mogli gromadzić punkty na każdym kroku, w trakcie codziennych zakupów.
Nareszcie polscy konsumenci będą mogli korzystać z profesjonalnie zarządzanej karty lojalnościowej. Będą zbierać punkty używając tylko jednej karty, otrzymywać ciekawe oferty i atrakcyjne nagrody. W ciągu kilku nadchodzących miesięcy będziemy rozwijać sieć naszych partnerów oraz możliwości gromadzenia punktów – mówi Sylwia Pyśkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Loyalty Partner Polska.
Payback, który od roku 2000 odnosi znaczące sukcesy na rynku niemieckim, starannie wybrał termin startu Programu w Polsce.
Polska to najważniejszy i najsilniejszy rynek w Europie Wschodniej, a polscy konsumenci chętnie zbierają punkty. To doskonały punkt wyjścia do wprowadzenia w Polsce kart lojalnościowych nowej generacji – komentuje Alexander Rittweger, twórca i założyciel Programu Payback, obecnie Prezes holdingu Loyalty Partner.
Artur Brzęczkowski, Dyrektor Marketingu Grupy Allegro przekonuje, że dla jego firmy lojalność klientów jest niezmiernie istotna.
Kiedy firma Loyalty Partner zwróciła się do nas z propozycją współpracy, uznaliśmy to za wyjątkową możliwość rozwinięcia naszych istniejących programów i inicjatyw lojalnościowych. Jest to dla nas również doskonała okazja do współpracy z firmą, która z sukcesem pozyskuje partnerów – liderów poszczególnych branż i zarządza tak skomplikowanym przedsięwzięciem, jakim jest multipartnerski program bonusowy – mówi Brzęczkowski.
Popularność Programu Bonusowego Payback potwierdza przykład z rynku niemieckiego. Obecnie 60 proc. wszystkich gospodarstw domowych posiada kartę Payback, a 83 proc. Niemców zna markę Payback. 175 firm partnerskich przyłączyło się do programu, a klienci korzystają z kart średnio cztery razy w miesiącu. W 2008 r. Niemcy zgromadzili punkty o wartości 150 mln euro i wymienili ponad 90 proc. zgromadzonych punktów na nagrody. W tym samym roku całkowita wartość transakcji dokonanych przy użyciu karty Payback wyniosła 16 miliardów euro.
Wpisy promowane
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!