Startupy to nasza specjalność, czyli dlaczego warto zgłosić swój projekt do oceny e-biznes.pl [opinie]

Opublikowano: 1 października 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Internetowe startupy są przykładem nieskrępowanej przedsiębiorczości, są widocznym znakiem twórczości. Lepsze, gorsze, na chwilę czy na dłużej – nie ma to większego znaczenia, liczy się sam akt. A my lubimy oceniać akty!

W wystartowali.pl od początku chcieliśmy recenzować startupy. Obraliśmy dwa główne kierunki: najważniejszym były długie recenzje polskich serwisów, drugim – opisy najciekawszych projektów zagranicznych. I pomysł się spodobał.

Kiedy ruszaliśmy w marcu 2010 roku nie spodziewaliśmy się, że pomysł na długie recenzje startupów będzie cieszył się takim zainteresowaniem. Przez te dwa i pół roku zgłosiło się do nas 567 projektów! Archiwum wystartowali.pl to dziś: 132 duże recenzje polskich serwisów, 134 recenzje projektów zagranicznych i 76 przeglądów startupów, w których informowaliśmy o 380 serwisach.

Postanowiliśmy jednak przenieść kompetencje wystartowali.pl do „ciała głównego”. Od tej pory recenzje startupów pojawiać będą się w e-biznes.pl. Przy nieco zmienionej formie chcemy zachować rzetelność opisów i subiektywność recenzji.

Podobnie jak w wystartowali.pl abyśmy opisali jakiś projekt trzeba go najpierw do nas zgłosić. W tym celu wypełnić trzeba formularz dostępny pod tym adresem. A potem trzeba czekać aż się odezwiemy.

Dlaczego warto? Bo to szansa pokazania projektu. Bo kilka projektów pomogliśmy wypromować. I w końcu – bo można usłyszeć kilka krytycznych, ale zawsze merytorycznych uwag.

Serdecznie zapraszam! Recenzje znaleźć można w kategorii startupy.

Dawid ZarazińskiStartupy to nasza specjalność, czyli dlaczego warto zgłosić swój projekt do oceny e-biznes.pl [opinie]

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.