MTV i Motorola poinformowały o rozpoczęciu kolejnego etapu współpracy pod nazwą MTV Load. To inicjatywa łącząca telewizję, telefonię komórkową oraz WAP.
MTV Load jest serią zabawnych animacji i programów na żywo, emitowanych na europejskich kanałach MTV. Widzowie będą mogli bez opłat ściągnąć je na swoje telefony komórkowe. Trzeba tylko pokryć koszt ściągnięcia pliku u swojego operatora. Użytkownicy telefonów Motorola będą mieć także dostęp do strefy 'VIP’, oferującej treści MTV pozwalające na pełną personalizację swojej komórki – tapety, dzwonki, szablony MMS, gry i wygaszacze ekranu.
Zawartość MTV Load jest dziełem dyrektorów artystycznych, twórców animacji i grafików MTV z całego świata i pojawiać się będzie na ekranach telewizorów w formie jedno- lub dwuminutowych prezentacji. W tym czasie wyświetlony będzie adres strony internetowej, na której podaje się numer swojego telefonu. Po chwili otrzymuje się SMS-a z adresem WAP, z którego można za darmo ściągnąć prezentowane na antenie treści – tapety, dzwonki i wygaszacze ekranu.
MTV International i Motorola podpisały trzyletnią umowę o współpracy o wartości 75 milionów dol. w marcu 2003 roku. Obecna sześciomiesięczna kampania, będąca efektem współpracy marketingowej Motoroli i MTV, jest wyrazem zaangażowania w rozwój produktów oferujących młodym ludziom w całej Europie rozrywkę w nowoczesnej formie. MTV Load pozwoli przenieść się z zacisza domowych salonów do bezprzewodowego świata dzięki popularności urządzeń Motoroli. Owocem wcześniejszej współpracy obu firm jest program MTV Mash, związany z trendem 'mashingu’, czyli miksowania dwóch czasami całkowicie różnych utworów.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.