Stratuje MTV Load

Opublikowano: 28 lipca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

MTV i Motorola poinformowały o rozpoczęciu kolejnego etapu współpracy pod nazwą MTV Load. To inicjatywa łącząca telewizję, telefonię komórkową oraz WAP.

MTV Load jest serią zabawnych animacji i programów na żywo, emitowanych na europejskich kanałach MTV. Widzowie będą mogli bez opłat ściągnąć je na swoje telefony komórkowe. Trzeba tylko pokryć koszt ściągnięcia pliku u swojego operatora. Użytkownicy telefonów Motorola będą mieć także dostęp do strefy 'VIP', oferującej treści MTV pozwalające na pełną personalizację swojej komórki – tapety, dzwonki, szablony MMS, gry i wygaszacze ekranu.

Zawartość MTV Load jest dziełem dyrektorów artystycznych, twórców animacji i grafików MTV z całego świata i pojawiać się będzie na ekranach telewizorów w formie jedno- lub dwuminutowych prezentacji. W tym czasie wyświetlony będzie adres strony internetowej, na której podaje się numer swojego telefonu. Po chwili otrzymuje się SMS-a z adresem WAP, z którego można za darmo ściągnąć prezentowane na antenie treści – tapety, dzwonki i wygaszacze ekranu.

MTV International i Motorola podpisały trzyletnią umowę o współpracy o wartości 75 milionów dol. w marcu 2003 roku. Obecna sześciomiesięczna kampania, będąca efektem współpracy marketingowej Motoroli i MTV, jest wyrazem zaangażowania w rozwój produktów oferujących młodym ludziom w całej Europie rozrywkę w nowoczesnej formie. MTV Load pozwoli przenieść się z zacisza domowych salonów do bezprzewodowego świata dzięki popularności urządzeń Motoroli. Owocem wcześniejszej współpracy obu firm jest program MTV Mash, związany z trendem 'mashingu', czyli miksowania dwóch czasami całkowicie różnych utworów.

http://load.mtv.pl/

Sylwester KozakStratuje MTV Load

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.