Agencja Artegence przygotowała dla marki Knorr Gorący Kubek stronę www.tegomitrzeba.pl z grą w „Trzy kubki”. Stronę uruchomioną pod koniec stycznia, w ciągu miesiąca odwiedziło ponad 1 110 000 użytkowników.
Serwis internetowy stworzony dla marki Unilevera, wsparty był kampaniami medialnymi w telewizji, radiu, prasie, POS w sklepach oraz kampanią internetową przygotowaną również przez agencję Artegence.
Linie kreacyjne internetowej kampanii, która w ciągu miesiąca odnotowała ponad dwa miliony kliknięć, dobierane były w zależności od dnia tygodnia: w weekendy emitowano reklamy, które kładły nacisk na bardzo atrakcyjne nagrody w konkursie (bony na wycieczki, kurtki narciarskie oraz kubki termiczne). W pozostałe dni tygodnia reklamy zachęcały do udziału w zabawie. Za zakup mediów odpowiedzialny był Omnicom Media Group.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.