Masz stronę firmową? Pomyśl o jej pozycjonowaniu!

Opublikowano: 21 lutego 2018. Kategoria: Wpis Promowany.

Strona firmowa, która nie jest promowana w sieci, może być niewidoczna dla internautów. Pomyśl o jej pozycjonowaniu i popraw swoją pozycję!

Niezależnie od tego, czy twoja firma działa lokalnie, czy też oferujesz swoje usługi dla klientów z całego kraju przez sklep on-line, warto pomyśleć o skutecznej promocji w internecie. Jedną z najczęściej wybieranych usług w tym zakresie jest pozycjonowanie. Na czym dokładnie polega pozycjonowanie stron? Kiedy warto je wybrać? Jakie korzyści można dzięki niemu odnieść? W końcu, ile będziemy musieli za nie zapłacić?

Czym jest SEO?

Masz stronę firmową? Pomyśl o jej pozycjonowaniu! 1

Zacznijmy od podstaw, czyli od tego, czym dokładnie jest pozycjonowanie stron internetowych. Termin ten, który określany jest też w skrócie jako SEO, to metoda promocji polegająca na wypromowaniu strony w wyszukiwarce internetowej – najczęściej jest to Google, jako że to ona jest używana przez większość internautów.

Pozycjonowanie stron to zespół różnych czynności, które prowadzone są wspólnie z optymalizacją strony internetowej. Optymalizacja to działania prowadzone na stronie, która ma być promowana, z kolei pozycjonowanie prowadzone jest poza nią – na innych stronach WWW.

Pozycjonowanie i optymalizacja

Mówiąc w skrócie, optymalizacja polega na wprowadzeniu takich zmian na stronie, aby była ona korzystniej postrzegana przez roboty wyszukiwarki internetowej. Bazuje to między innymi na wprowadzeniu na niej słów kluczowych, na przyspieszeniu czasu ładowania, na jej regularnej aktualizacji.

Z kolei pozycjonowanie stron to kompleksowe działania wspierające popularność strony WWW w innych serwisach i na innych stronach. Jeśli do naszej strony będzie kierowało więcej innych stron, wtedy będzie ona uznawana za bardziej wartościową, dlatego będzie wyświetlana na wyższej pozycji.

Zatem, nie zagłębiając się w szczegóły, pozycjonowanie stron internetowych pozwala na wyniesienie adresu strony na wyższą pozycję – wtedy wchodzi na nią więcej internautów, a tym samym mamy większą szansę na zainteresowanie naszą ofertą.

Warto przy tym wskazać, że pozycjonowanie stron internetowych bazuje na wspomnianych już tutaj słowach kluczowych. Są to słowa odnoszące się do oferty i profilu działalności firmy i mają one postać fraz wpisywanych do wyszukiwarki przez internautów. Zatem jeśli osoba wpisze do wyszukiwarki frazę taką jak „warsztat samochodowy Katowice”, na najwyższych pozycjach pojawią się adresy warsztatów o dobrze pozycjonowanych stronach WWW.

Zalety pozycjonowania stron internetowych:

  • zwiększona widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania
  • większa liczba odwiedzin na stronie internetowej
  • łatwiejsze dotarcie do potencjalnych klientów
  • zdobycie przewagi nad konkurencją w branży
  • poprawa rozpoznawalności firmy
  • budowa pozytywnego wizerunku firmy
  • wzrost zysków związanych z działalnością
  • przystępne koszty

Twoja strona internetowa na dobrej pozycji

Jeśli również zainteresowało cię pozycjonowanie stron internetowych, warto wybrać agencję, która będzie posiadała doświadczenie w tym właśnie zakresie. Wprawdzie możemy znaleźć poradniki dotyczące pozycjonowania stron samodzielnie, niemniej jednak najlepiej, aby zajęli się tym specjaliści. Nieprawidłowo prowadzone pozycjonowanie może mieć niezbyt dobre skutki, a nawet doprowadzić do czasowego czy stałego wyrzucenia strony z wyników wyszukiwarki!

Przedsiębiorcy decydujący się na pozycjonowanie stron powinni także pamiętać o tym, że nie jest to działanie jednorazowe. Dla uzyskania optymalnych rezultatów strona powinna być pozycjonowana regularnie – w przeciwnym przypadku zostanie zepchnięta na dalsze pozycje przez intensywniej promowane strony.

Do skorzystania ze swoich usług pozycjonowania stron zaprasza agencja Online Group, która zapewnia swoim klientom kompleksowe wsparcie w promocji strony w internecie. Oprócz pozycjonowania stron internetowych zajmuje się również kampaniami linków sponsorowanych, e-mail marketingiem, reklamą w serwisach społecznościowych, marketingiem szeptanym.

Wpisy PromowaneMasz stronę firmową? Pomyśl o jej pozycjonowaniu!

Podziel się!

O autorze

Wpisy Promowane

Na e-biznes.pl nie znajdziesz agresywnych form reklamowych – staramy się dostarczać Czytelnikom przede wszystkim ciekawą treść w czytelnej formie. Dlatego też proponujemy promocję Waszej firmy w formie informacji. Wpisy promowane znajdują się w lewej części strony – w bardzo rozpoznawalnym miejscu. Obok wpisu może pojawić się również logo Twojej firmy. Szczegóły znajdują w dziale Oferta.