SUDOKU online w WP.PL

Opublikowano: 3 sierpnia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Serwis Gier Online Wirtualnej Polski przygotował prawdziwą ucztę dla umysłów użytkowników. Jako jedyny portalowy serwis internetowy udostępnił możliwość grania on-line w SUDOKU, łamigłówkę, która tylko zdaje się być prosta…

'Mamy nadzieję, że połączenie prostych reguł z intensywną nieraz gimnastyką szarych komórek, okaże się hitem także w Polsce. Prawdziwe szaleństwo sudoku opanowało już Wielką Brytanię i Szwecję. Liczymy na naszych Internautów, zwłaszcza że jako jedyny portal udostępniamy tę grę on-line' -mówi Szymon Górny z Wirtualnej Polski – Czy będziemy mogli wkrótce mówić o rodzimym szaleństwie sudoku, czas pokaże…'

Sudoku cieszy się w olbrzymią popularnością w Wielkiej Brytanii i Szwecji. Można tam spotkać całe rodziny pochylone w skupieniu nad łamigłówką w poszukiwaniu właściwej kombinacji cyfr. O to, kto zaraził Brytyjczyków manią sudoku, spierają się 'Times' i 'Daily Mail'. Po raz pierwszy zamieścił ją w końcu lat 70. nowojorski magazyn 'Math Puzzles and Logic Problems', skąd w 1986 r. została przysposobiona przez japońskie wydawnictwo Nikoli. W 2004 roku trafiła do Wielkiej Brytani; tam 'modę' na sudoku zapoczątkował 'The Times'.

Zasady Sudoku są proste: wystarczy wypełnić diagram w taki sposób, aby w każdym poziomym wierszu, w każdej pionowej kolumnie i w każdym dziewięciopolowym kwadracie 3×3 znalazły się cyfry od 1 do 9. Cyfry w kwadracie oraz kolumnie i wierszu nie mogą się powtarzać. W przeciwieństwie do innych łamigłówek, sudoku nie wymaga od gracza wykonywania żadnych rachunków matematycznych, dzięki czemu wydaje się banalna. W rzeczywistości konieczna jest umiejętność logicznego myślenia, a niejednokrotnie i cierpliwość.

http://gryonline.wp.pl/gry.online-sudoku.html

Sylwester KozakSUDOKU online w WP.PL

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.