Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie

Super Media przygotowała i przeprowadziła w miesiącach październik-listopad 2002 kolejną kampanię reklamową w Internecie dla firmy Skanska Rezydencje.

Celem właśnie zakończonej kampanii było przede wszystkim zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o rozszerzonej ofercie, a co za tym idzie zmianie pozycjonowania (oferowanie mieszkań dla różnych segmentów rynku), jak również wygenerowanie ruchu na reklamowanym serwisie (www.skanskarezydencje.pl).

Kampania w Internecie obejmowała wysyłkę mailingu do posiadaczy bezpłatnych kont pocztowych stanowiących grupę docelową i osób, które wcześniej zostawiły swoje dane w serwisie Skanska oraz emisję reklam na wybranych serwisach (np. Traderl, MuratorDOM, Puls Biznesu.
Wyniki kampanii przedstawiają się następująco:
– CTR kampanii mailingowej do posiadaczy bezpłatnych kont- 16,56%
– CTR kampanii mailingowej do osób, które zostawiły swoje dane w serwisie Skanska – 77%
– CTR Kampanii realizowanej na serwisach internetowych – 9,04%.

Dla przypomnienia CTR kampanii bannerowej realizowanej na wiosnę wyniósł 2,12%, a CTR kampanii mailingowej 11,14%.

Tak dobre wyniki kampanii jesiennej są efektem właściwej strategii mediowej, zakładającej skupienie się na mieszkańcach województwa mazowieckiego (większość projektów Skanska Rezydencje realizowana jest w Warszawie) dzięki geotargetowaniu sieci IDM.net oraz agresywnej kreacji (pop-up’y, billboard’y, top-layer’y flash), która w połączeniu z cappingiem i retargetingiem pozwoliła wygenerować bardzo wysoki CTR.

http://www.supermedia.pl
http://www.skanskarezydencje.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie

Super Media Interactive przygotowała i przeprowadziła w miesiącach czerwiec-lipiec 2002 kampanię promocyjną dla firmy Skanska Rezydencje.

Celem właśnie zakończonej kampanii było przede wszystkim zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o rozszerzonej ofercie, a co za tym idzie zmianie pozycjonowania (oferowanie mieszkań dla różnych segmentów rynku), jak również wygenerowanie ruchu na reklamowanym serwisie (http://www.skanskarezydencje.pl).

W ramach akcji promocyjnej dla firmy Skanska Rezydencje zorganizowano kampanię bannerowa na wybranych serwisach tematycznych oraz kampanię mailingowa do potencjalnych Klientów. Dla wzmocnienia efektu przeprowadzono pozycjonowanie serwisu w wyszukiwarkach, jak również podjęto działania Public Relations oraz działania marketingu partyzanckiego.
Wyniki kampanii przedstawiają się następująco:
wzrost liczby odwiedzin z wyszukiwarek o 486%
CTR kampanii bannerowej – 2,12%
CTR kampanii mailingowej – 11,14%
publikacja informacji o trwającej kampanii przez wiodące media biznesowe
umieszczenie informacji o ofercie Skanska sp. z o.o. na wyselekcjonowanych forach i grupach dyskusyjnych

Tak dobre wyniki kampanii są efektem właściwej strategii mediowej, zakładającej skupienie się na mieszkańcach województwa mazowieckiego (większość projektów Skanska Rezydencje realizowana jest w Warszawie) dzięki geotargetowaniu sieci IDM.net oraz odpowiedniej kreacji (bannery flash i html), generującej wysoki CTR.

http://www.skanskarezydencje.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top