Świat według Carlsberga

Opublikowano: 27 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Trwa najnowsza kampania wizerunkowa marki Carlsberg. W ramach kampanii wykorzystano trzy różne spoty reklamowe oparte na tym samym motywie, pokazującym jak mógłby wyglądać świat gdyby tworzył go Carlsberg, komunikujące w niecodzienny sposób fakt, że Carlsberg niezmiennie pozostaje prawdopodobnie najlepszym piwem na świecie.

Aktualna kampania jest kontynuacją komunikacji „Świat według Carlsberga”. Wykorzystane spoty reklamowe pokazują rozmaite sytuacje, które dzięki Carlsbergowi stają się niezwykłe i niezapomniane.

„W najnowszej kampanii pokazujemy, że jeśli Carlsberg zajmowałby się czymkolwiek innym niż warzenie piwa byłoby to również ’prawdopodobnie najlepsze na świecie’. Wykorzystujemy jednocześnie trzy spoty reklamowe, które  podkreślają charakter marki, w dowcipny sposób pokazując jak wyobrażamy sobie ‘Świat według Carlsberga’.” – mówi Joanna Nowakowska, Brand  Manager marki Carlsberg.

Spoty reklamowe Carlsberga emitowane są na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych: TVN, TVN7, Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, TV4. W lutym spoty reklamowe wsparte zostaną prawdopodobnie najlepszymi blokami reklamowymi Carlsberg (tzw. „skrzydełka”), emitowanymi w wybranych stacjach AtMedia (m.in. MTV, Viva, VH1, Comedy Central).
2-1

Autorem kreacji spotu telewizyjnego „Wedding” jest Saatchi & Saatchi Polska, spotu „Home Delivery” –  Saatchi & Saatchi Szwecja, zaś spotu „Rescue” –  agencja Rapp Collins Moscow. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Kampanii towarzyszy nowa odsłona strony internetowej marki www.carlsberg.pl, na której każdy użytkownik może tworzyć swój własny świat Carlsberga. Autorem serwisu www jest agencja interaktywna Byss.

Hanna LaskowskaŚwiat według Carlsberga

Podziel się!

O autorze

hania