W INTERIA.PL został uruchomiony serwis Choinka. Witryna, której sponsorem jest po raz kolejny NIVEA Polska, powstała przy współpracy z Internet Designers.
– Choinka stwarza okazję, by w ciekawy sposób promować naszą stronę www.NIVEA.pl i poszerzyć bazę osób zainteresowanych marką NIVEA – wyjaśnia Szymon Zabiełło, Local Internet Coordinator z NIVEA Polska.
Na użytkowników serwisu czekają kartki świąteczne, gry online oraz konkurs, sprawdzający wiedzę o produktach NIVEA. Padają w nim pytania na tyle szczegółowe, by skłonić osoby zainteresowane wygraniem kosmetyków do szybkiej edukacji na stronie NIVEA.pl.
W serwisie pojawiają się pomysły na kosmetyczne prezenty oraz porady na temat pielęgnacji urody zimą. Witryna nawiązuje też tematycznie do Świąt Bożego Narodzenia: zawiera działy dedykowane Świętemu Mikołajowi, tradycji szopek i kolędowania oraz opowieści świąteczne i przepisy na wigilijne potrawy.
Podobnie jak w ubiegłym roku, w projekcie witryny została użyta kolorystyka i czcionka charakterystyczna dla NIVEA. Serwis Choinka jest promowany w portalu INTERIA.PL. Promocja, która obejmuje internetową kampanię reklamową z wykorzystaniem billboardów i targetowaną kampanię e-mailingową, potrwa do końca bieżącego roku.
Produkcją i stworzeniem koncepcji serwisu zajęła się INTERIA.PL, przy współpracy z agencją interaktywną Internet Designers. Autorem projektu graficznego jest Internet Designers. Zawartość merytoryczną przygotowała INTERIA.PL oraz NIVEA.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.