Świąteczne Zakupy Polaków – raport Ceneo.pl

Internetowa Porównywarka cen – Ceneo.pl – przygotowała raport na temat upodobań zakupowych polskich Internautów w okresie przedświątecznym. Głównym zadaniem raportu jest próba zweryfikowania upodobań Polaków odnośnie przedświątecznych planów zakupowych realizowanych w Internecie, wraz z określeniem skali zainteresowań konkretnym produktem w obrębie danej branży.

‘Na podstawie badań, w obszarze branych pod uwagę branż, mogliśmy stwierdzić, że z reguły bardziej oszczędne jest kupowanie przez Internet niż w sklepach tradycyjnych, ceny poszczególnych produktów są o tyle niższe, że nawet po dodaniu do ceny z e-sklepu kosztów doręczenia i tak zaoszczędzamy sporo gotówki.

Jednakże rynek e-commerce rządzi się takimi samymi prawami jak handel tradycyjny. W skrajnych przypadkach, różnice cen tego samego produktu w różnych e-sklepach sięgają nawet 100% najniższej oferowanej ceny. Wynika to często z promocyjnego charakteru oferty, zróżnicowanej polityki cenowo – kosztowej sklepów, a także rozmaitych źródeł dostaw…’- mówi Marta Kaźmierczak specjalista ds. PR Ceneo.

Badanie przeprowadzone przez serwis Ceneo.pl uwzględnia szereg branż, spośród których artykuły znajdują się w bazie sklepów internetowych współpracujących z portalem. Raport obejmuje następujące obszary rynku: fotografia, gry i oprogramowanie, komputery, książki, motoryzacja, sprzęt RTV, sprzęt AGD, telefony i akcesoria, zdrowie i uroda, filmy na DVD.

Termin sporządzenia raportu nie jest przypadkowy, zbiega się bowiem z gorącym przedświątecznym okresem zakupowym, przez co skierowany jest głównie do konsumentów e-sklepów, jako narzędzie doradcze, ułatwiające podjęcie decyzji i dokonanie w pełni satysfakcjonujących zakupów. Wynikami badań można posiłkować się szukając inspiracji przy planowaniu świątecznych upominków dla swoich najbliższych.

Raport do pobrania w dziale Raporty.

https://www.e-biznes.pl/raporty/index.php?kat=4

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry