Życzenia dla klientów i partnerów biznesowych to punkt obowiązkowy w świątecznym harmonogramie każdej firmy. Z życzeniami jest jednak trochę jak z reklamą – aby odniosły swój efekt i były warte zapamiętania, muszą być niecodzienne, oryginalne i nietypowe. Łatwo powiedzieć, trudniej wykonać.
Budowa wizerunku firmy to działanie długofalowe, wymagające poświęcenia czasu i energii, realizowane systematycznie krok po kroku. Dla klienta działania lojalnościowe to wyraz dbałości firmy o jego osobę i indywidualne potrzeby. Doceniając kontrahentów i pozwalając im czuć się wyjątkowo jesteśmy na najlepszej drodze do umocnienia ich przywiązania do marki. Służyć temu celowi mogą wirtualne życzenia świąteczne będące nie tylko miłym gestem, ale i jedną z tańszych metod podtrzymania relacji z klientami.
Narzędzia platformy Redlink.pl należącej do firmy Vercom pozwalają na zaprojektowanie, według własnego scenariusza lub gotowego szablonu, i wysyłkę wirtualnych kartek świątecznych do dowolnie określonej grupy docelowej. Z kolei nowością jest możliwość stworzenia interaktywnego prezentera.
Za pomocą tzw. awatara umieszczonego na stronie internetowej można zaprezentować ofertę firmy, zareklamować nowości produktowe lub przekazać w niebanalny sposób życzenia świąteczne. – przytacza przykłady Tomasz Pakulski, product manager platformy komunikacyjnej Redlink.pl.
Taki wirtualny prezenter pojawiający się w momencie wejścia na stronę przyciągnie uwagę, pomoże nawiązać wizualny kontakt z klientem, aby w efekcie przekaz został lepiej zapamiętany niż statyczna, nierzucająca się w oczy reklama.
W jaki sposób awatar będzie prezentował się na własnej stronie internetowej można się przekonać dzięki wersji demonstracyjnej produktu dostępnej pod adresem http://avatar.redlink.pl/demo/index.php.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.