Światowy Dzień Oszczędzania z Bankier.pl, Ceneo.pl i CoKupić.pl

Opublikowano: 15 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Bankier.pl został partnerem merytorycznym akcji „31 października – Światowy Dzień Oszczędzania”. Wraz z portalami Ceneo.pl i CoKupić.pl promuje ideę oszczędzania, wspierając całe wydarzenie fachową wiedzą swoich ekspertów. Wspólna akcja jest połączona z konkursem.

Portale Bankier.pl, Ceneo.pl i CoKupić.pl po raz pierwszy zorganizowały razem akcję na rzecz wspierania idei oszczędzania wśród Polaków. Akcja jest połączona z konkursem, który będzie trwał od 15 do 31 października, Światowego Dnia Oszczędzania.

Akcja, którą właśnie rozpoczynamy jest wynikiem współpracy z serwisami Grupy Allegro. Cieszy mnie, że po tak krótkim czasie od rozpoczęcia współpracy z naszym Partnerem, możemy pochwalić się wspólnym projektem. Praca na rzecz organizacji przedsięwzięcia „31 października – Światowy Dzień Oszczędzania” wyraźnie pokazuje, jak duże szanse stoją przed naszymi portalami. Odkrywamy zupełnie nowe, szerokie i do tej pory nie wykorzystywane pola współdziałania. A to dopiero początek. – mówi Beata Grabarczyk, Dyrektor Marketingu i PR, Bankier.pl S.A.

Na stronie głównej akcji http://www.ceneo.pl/info/konkurs_oszczedzaj.html Użytkownicy mogą przeczytać o zasadach udziału w konkursie.

Osoby, które do 30 października prześlą na adres konkurs@ceneo.pl swoje pomysły na oszczędzanie będą mogły wygrać cenne nagrody. Autor najciekawszego sposobu oszczędzania otrzyma wysokiej klasy telewizor LG 42LH3000. Pozostali laureaci otrzymają karty upominkowe o wartości 500 złotych za zajęcie drugiego miejsca oraz 200 złotych za zajęcie trzeciego miejsca. Karty będzie można wykorzystać w sklepie internetowym Redcoon.pl, który jest sponsorem wszystkich nagród.

Eksperci Bankier.pl wspierają Uczestników konkursu, publikując codziennie na stronach swojego specjalnego serwisu www.bankier.pl/dzienoszczedzania/ porady dotyczące oszczędzania. Internauci mogą z nich czerpać inspiracje do tworzenia własnych sposobów na oszczędzanie.

Również portale Ceneo.pl i CoKupić.pl uruchomiły swoje podstrony. Użytkownicy mogą na nich znaleźć produkty w wyjątkowo korzystnych cenach, mogą też przeczytać opinie Internautów na temat wybranych towarów.

Finał akcji nastąpi 31 października. Tego dnia na stronie głównej akcji zostanie ogłoszona lista laureatów konkursu. Wyniki konkursu wraz z najlepszą receptą na oszczędzanie zostaną dodatkowo opublikowane w elektronicznym wydaniu „Przeglądu Finansowego Bankier.pl”.

Tomasz UchańskiŚwiatowy Dzień Oszczędzania z Bankier.pl, Ceneo.pl i CoKupić.pl

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski