Serwis aukcyjny Swistak.pl i porównywarka cen Okazje.info rozpoczęły współpracę. Za cel postawiły sobie zapewnienie swoim użytkownikom pełnej informacji na temat dostępności i cen produktów z interesujących ich kategorii.
W ramach współpracy w kategoriach wspólnych dla obu serwisów są wyświetlane dobrane tematycznie produkty ze strony partnera. Dzięki temu użytkownicy Swistak.pl przeglądając interesującą ich kategorię zobaczą trzy najpopularniejsze na okazje.info produkty należące do tej samej kategorii. Użytkownicy Okazje.info z kolei w analogicznej sytuacji zobaczą dziesięć dobranych wg kategorii aukcji ze Swistak.pl.
Współpraca serwisów o ustabilizowanej pozycji rynkowej nastawiona jest na zaoferowanie maksimum korzyści dla użytkowników obydwu podmiotów. Z naszego punktu widzenia, kooperacja oznacza, że będziemy prezentować nie tylko setki tysięcy aukcji ale również popularne produkty z ponad 1700 największych sklepów internetowych w Polsce. – mówi Piotr Szymczak, produkt manager serwisu aukcyjnego Swistak.pl.
Wprowadzając nowe funkcjonalności twórcy stawiają przede wszystkim na zwiększenie użyteczności oraz komfortu korzystania z obydwu serwisów. Dzięki temu liczą na wzmocnienie pozycji obydwu graczy, jak również ich udziału w rynku.
Okazje.info wyróżnia na tle konkurencji kompleksowe podejście do zakupów. Dzięki współpracy ze Swistak.pl nasi użytkownicy uzyskają dostęp do trzech największych kanałów dystrybucji – sklepów internetowych, marketów i aukcji. To daje im maksimum informacji o najlepszych rynkowych cenach produktów. – mówi Milena Bakalarz z działu Marketingu Okazje.info.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.