Swistak.pl podjął współpracę z portalem Opineo.pl w zakresie prezentacji opinii o sklepach sprzedających za jego pośrednictwem. Dzięki temu internauci mają dostęp do bazy 320 tys. opinii na temat 9 tys. sklepów.
Handel elektroniczny w Polsce rozkwita. Szacuje się, że w 2009 roku jego wartość przekroczyła 13 mld złotych. Jednak zanim internauci dokonają zakupu online, chętnie sprawdzają opinie na temat produktu czy sklepu, w którym zamierzają go nabyć. Rekomendacje i oceny innych internautów są dla nas coraz bardziej cennym źródłem informacji.
Jak pokazują badania w Stanach Zjednoczonych prawie 90 proc. internautów sprawdza opinie o produkcie lub e-sklepie zanim dokona zakupu. Podobnie jest w naszym kraju, wg badań, aż 72 proc. polskich użytkowników internetu przeszukuje serwisy typu social shopping w celu sprawdzenia opinii dotyczących sklepu i produktu. Liczba ta wciąż rośnie, czego dowodem są statystyki pochodzące z serwisu Opineo.pl. W ciągu roku serwis potroił liczbę miesięcznych unikalnych odwiedzin z 130 tys. do 320 tys. oraz zwiększył liczbę niezależnych opinii do ponad 340 tys. o ponad 9 tys. sklepów.
E-sklepom coraz bardziej zależy na dobrej opinii, reputacji oraz wizerunku, gdyż to w prosty sposób przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Dzięki naszej współpracy sklepy internetowe, które wystawiają produkty na naszym serwisie mogą dodatkowo potwierdzić swoją wiarygodność importując swoje opinie z Opineo.pl. Natomiast kupujący zyskują dodatkową funkcjonalność, która pomoże im w wyborze sklepu, w którym dokonają zakupu. – mówi Piotr Szymczak, Product Manager z Swistak.pl.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.