Swistak.pl rozpoczyna współpracę z Opineo.pl

Opublikowano: 15 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Swistak.pl podjął współpracę z portalem Opineo.pl w zakresie prezentacji opinii o sklepach sprzedających za jego pośrednictwem. Dzięki temu internauci mają dostęp do bazy 320 tys. opinii na temat 9 tys. sklepów.

Handel elektroniczny w Polsce rozkwita. Szacuje się, że w 2009 roku jego wartość przekroczyła 13 mld złotych. Jednak zanim internauci dokonają zakupu online, chętnie sprawdzają opinie na temat produktu czy sklepu, w którym zamierzają go nabyć. Rekomendacje i oceny innych internautów są dla nas coraz bardziej cennym źródłem informacji.

Jak pokazują badania w Stanach Zjednoczonych prawie 90 proc. internautów sprawdza opinie o produkcie lub e-sklepie zanim dokona zakupu. Podobnie jest w naszym kraju, wg badań, aż 72 proc. polskich użytkowników internetu przeszukuje serwisy typu social shopping w celu sprawdzenia opinii dotyczących sklepu i produktu. Liczba ta wciąż rośnie, czego dowodem są statystyki pochodzące z serwisu Opineo.pl. W ciągu roku serwis potroił liczbę miesięcznych unikalnych odwiedzin z 130 tys. do 320 tys. oraz zwiększył liczbę niezależnych opinii do ponad 340 tys. o ponad 9 tys. sklepów.

E-sklepom coraz bardziej zależy na dobrej opinii, reputacji oraz wizerunku, gdyż to w prosty sposób przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Dzięki naszej współpracy sklepy internetowe, które wystawiają produkty na naszym serwisie mogą dodatkowo potwierdzić swoją wiarygodność importując swoje opinie z Opineo.pl. Natomiast kupujący zyskują dodatkową funkcjonalność, która pomoże im w wyborze sklepu, w którym dokonają zakupu. – mówi Piotr Szymczak, Product Manager z Swistak.pl.

Tomasz UchańskiSwistak.pl rozpoczyna współpracę z Opineo.pl

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski