Swistak.pl podjął współpracę z portalem Opineo.pl w zakresie prezentacji opinii o sklepach sprzedających za jego pośrednictwem. Dzięki temu internauci mają dostęp do bazy 320 tys. opinii na temat 9 tys. sklepów.
Handel elektroniczny w Polsce rozkwita. Szacuje się, że w 2009 roku jego wartość przekroczyła 13 mld złotych. Jednak zanim internauci dokonają zakupu online, chętnie sprawdzają opinie na temat produktu czy sklepu, w którym zamierzają go nabyć. Rekomendacje i oceny innych internautów są dla nas coraz bardziej cennym źródłem informacji.
Jak pokazują badania w Stanach Zjednoczonych prawie 90 proc. internautów sprawdza opinie o produkcie lub e-sklepie zanim dokona zakupu. Podobnie jest w naszym kraju, wg badań, aż 72 proc. polskich użytkowników internetu przeszukuje serwisy typu social shopping w celu sprawdzenia opinii dotyczących sklepu i produktu. Liczba ta wciąż rośnie, czego dowodem są statystyki pochodzące z serwisu Opineo.pl. W ciągu roku serwis potroił liczbę miesięcznych unikalnych odwiedzin z 130 tys. do 320 tys. oraz zwiększył liczbę niezależnych opinii do ponad 340 tys. o ponad 9 tys. sklepów.
E-sklepom coraz bardziej zależy na dobrej opinii, reputacji oraz wizerunku, gdyż to w prosty sposób przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Dzięki naszej współpracy sklepy internetowe, które wystawiają produkty na naszym serwisie mogą dodatkowo potwierdzić swoją wiarygodność importując swoje opinie z Opineo.pl. Natomiast kupujący zyskują dodatkową funkcjonalność, która pomoże im w wyborze sklepu, w którym dokonają zakupu. – mówi Piotr Szymczak, Product Manager z Swistak.pl.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.