Serwis ogłoszeniowy Moto.Gratka.pl udostępnił swoim użytkownikom możliwość licytacji. Osoby chcące wyróżnić swoje ogłoszenie spośród innych ofert, mogą wylicytować umieszczenie anonsu w tzw. „Superofercie”. Użytkownik sam decyduje o tym, ile jest w stanie zainwestować, by jego oferta była bardziej widoczna od innych.
„Superoferta” to tygodniowe wyróżnienie ogłoszenia w boksie na stronie głównej serwisu Moto.Gratka.pl, gdzie prezentowana oferta zmienia się rotacyjnie. Dzięki „Superofercie” użytkownik zyskuje atrakcyjną graficznie i położoną w widocznym miejscu prezentację swojego ogłoszenia.
– To zupełnie nowe podejście do klienta. Nie narzucamy cen z góry, to sami użytkownicy decydują, ile warte jest dla nich wyróżnienie – mówi Artur Wiśniewski, Prezes Zarządu Gratka Sp. z o.o.
W licytacji „Superoferty” może wziąć udział każdy użytkownik indywidualny, wcześniej podobna oferta kierowana była tylko do firm.
– Zachętą może być również fakt, iż taka prezentacja tygodniowo notuje blisko 320 tysięcy odsłon. Tradycyjny zakup reklamy w tak wyeksponowanym miejscu naszego serwisu wiąże się z dużymi kosztami, a dzięki „Superofercie” to użytkownicy zadecydują o cenie – zauważa Radosław Molenda – Menedżer Projektu w Gratka Sp. z o.o..
Taka forma reklamy ogłoszenia podnosi oglądalność oferty i zwiększa skuteczność ogłoszenia ułatwiając korzystną i jeszcze szybszą sprzedaż auta za pośrednictwem serwisu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.