Systemy ERP giełdowej spółki Comarch SA dotychczas oferowane w Polsce jako „CDN”, zmieniają nazwy. Produkty sprzedawane będą pod marką Comarch.
Comarch, ujednolica nazwy znajdujących się w ofercie systemów do zarządzania. Uzasadnieniem tej decyzji jest dążenie do jak najszerszej rozpoznawalności oferty sektora zarówno w Polsce jak i za granicą.
Systemy ERP produkowane przez Comarch są od kilku lat z powodzeniem oferowane również poza Polską, gdzie bardziej rozpoznawalna jest marka Comarch. Chcemy lepiej wykorzystać tą wysoką rozpoznawalność również w Polsce, stąd ta strategiczna decyzja − uzasadnia Zbigniew Rymarczyk, członek Zarządu Comarch, dyrektor Sektora ERP.
Nowe nazwy głównych systemów do zarządzania oferowanych przez Comarch:
• Comarch ALTUM – inteligentna i elastyczna platforma, wspierająca zarządzanie w średnich i dużych firmach handlowych i usługowych oraz prowadzących sieć sklepów. System od roku sprzedawany jest również poza Polską. To jedyny polski system ERP od początku opracowany z myślą o rynkach międzynarodowych. Na dzisiaj wybrało go ponad 20 firm z Niemiec, Francji, Polski, USA i Ukrainy,
• Comarch CDN XL – to od lat najczęściej wybierany system klasy ERP w Polsce (wg raportu IDC) dla średnich i dużych przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych,
• Comarch Retail – system do zarządzania siecią sklepów detalicznych,
• Comarch OPT!MA – program do zarządzania dla małych i średnich firm oraz biur rachunkowych i doradców podatkowych.
Systemy Comarch do zarządzania przedsiębiorstwem sprzedawane są głównie przez Sieć Partnerów na terenie całej Polski. Obecnie Comarch jest − wg raportu DiS za 2008 r. − liderem rynku ERP w Polsce. W 2008 roku zwiększył swój udział rynkowy z 8 do 11%, co daje mu pozycję drugiego największego producenta ERP pod względem wartości sprzedanych licencji, oraz największego dostawcy systemów ERP dla średnich firm.
Wkrótce premiera nowego portalu Comarch, w którym produkty zostaną zaprezentowane pod nowymi nazwami.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.